ben net 5 maanden zwanger maar mijn buik is echt al opgezet...zie foto in mijn album...kan dat wel al...of zal ik al verder zijn...mijn laatste menstr was namelijk maar een dag...en vanaf die dag heb ik geteld....zal mischien toch maar eerder die verloskundige bellen....
ik denk aan je banner te zien dat je weken bedoeld? Maar heb al vaker hier op het forum gelezen dat het je darmen zijn die opzetten, omdat vanwege de hormonen je darmen anders gaan reageren.
weken bedoel je ja je hebt al best n buikje vind ik! (maar volgensmij verschilt dat nog al..) miss toch maar de vk bellen voor de zekerheid!
ja ik zat echt al te twijfelen, wil niet bij elk"' hakkefietje'" naar de verloskundige rennen. zal het nu toch maar doen voor de zekerheid....komen wel tweelingen voor in de familie.....
Misschien ben je wel al langer zwanger dan je denkt... komt best veel voor hoor, vooral bij vrouwen met een onregelmatige cyclus. Mijn buikje is ook wel 'gezwollen' maar dan vooral 's avonds, 's morgens is die nog hartstikke plat! Ben benieuwd wat de vk zal zeggen Liefs Kirby