Ben pas begonnen met ovulatietesten, nu weet ik dus bijna precies wanneer de eisprong is geweest. Ik had na mijn eisprong gelijk last van een beetje bloedverlies, echt maar heel weinig. Nou heb ik bij een andere topic gelezen dat dit kan komen door het afstoten van het eitje. Betekent het dan dat ik deze maand sowieso geen kans meer maakt dan? Help kan iemand me een beetje zekerheid geven?
Hey, Zover ik gelezen heb gaat bloedverlies bij de eisprong vooraf aan de eisprong. Goed nieuws.... toen ik bloedverlies had voor mijn eisprong was ik die maand ook zwanger helaas is dit na 11 weken mis gegaan (heeft niks met dat bloed verlies te maken hoor) Dus hou de moed erin meid. Wanneer kan je testen? Liefs sancho
Nou heb ik toch nog hoop, ik kan me inderdaad hebben vergist. Dat het bloedverlies voor mijn eisprong was in plaats van er na. Superbedankt voor je snelle reactie. Ik was al ernorm aan het balen. Dus even nog een halve maandje geduld!
Ik heb meestal wat bruinverlies na de ovulatie, helemaal tot aan de ongesteldheid. Ik stond op het punt om ervoor naar de huisarts te gaan toen bleek dat ik zwanger was. Overigens heb ik wel vaker van ovulatiebloeding gehoord, hoor. Ik dacht dat het wel vaker voorkwam eigenlijk. Succes met zwanger worden! Dominique
hai hai ja dat heb ik dus nu ook bruine afscheiding alleen met afvegen ienimini beetje niet constant had het al ergens gevraagt misschien is het mijn innesteling of iets anders 17 nov mn ei gehad en sinds gisteren dus die afscheiding alleen heel enkel een klein ienimini pietsie beetje verders geen pijn of wat dan ook moet ps 01 dec ongi worden liefs kaley