zometeen gesprek kraamzorg, wat moet ik allemaal vragen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door heppiedepeppie, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Zoals de titel al luidt, heb ik zo een gesprek met de kraamzorg.

Natuurlijk heb ik wel dingen opgeschreven, maar ik ben bang dat ik dingen vergeet te vragen!

Hebben jullie nog tips, dingen waar ik aan moet denken??

Alvast bedankt!

2. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Heb het gesprek vorige week gehad. Wist ook niet zo goed wat ik allemaal moest vragen. Er werd enorm veel verteld en de enkele vragen die ik had waren daar al mee beantwoord. Vergeet niet dat je ze naderhand altijd nog even kunt bellen. Ik vond ze enorm vriendelijk en zou me ook zeker niet bezwaard voelen om nog te bellen bij een vraag.

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Wat heb je de intake dan al vroeg. Ik heb hem dadelijk telefonisch, maar dat is omdat er iemand uitviel. Anders had ik hem met de 36 weken gehad. Tja, wat je kunt vragen.. ik heb zo geen tips. Luister goed en geef duidelijk aan wat je wensen zijn. Wij willen iemand die niet rookt, geen problemen met huisdieren heeft en eten wilt koken. Veel succes!

4. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor

5. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Gesprek net gehad, er werd inderdaad heel veel uitgelegd!! Er daarmee waren mijn vragen eigenlijk al wel beantwoord!!

Alleen even gevraagd of het geen probleem was dat mijn ouders veel in de buurt zullen zijn omdat zij ver weg wonen en waarschijnlijk de eerste dagen hier een hotelletje zullen nemen of zo.

Overigens zijn de intake gesprekken hier altijd tussen week 28 en 31.

6. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Bij Martijn had ik het gesprek rond de 30 weken, maar was meer omdat het druk was.
    En met Emma was het telefonisch en rond de 30 weken ook.

En nu? Geen idee, heb me wel aangemeld maar nog niks gehoord.

Deel Deze Pagina