Hoi dames, Ik had even een klein vraagje ik had afgelopen maandag een positieve ovulatie test. We hebben zondag en dinsdag geklust. Nu zit ik op 6dpo en had gister avond laat een hele pijnlijke steek in me baarmoeder. Het duurde ongeveer een halve minuut, ik kroop ff in elkaar van de pijn. Kan dat een innesteling zijn? En wie had dat ook en was toch zwanger. P.s ik had mezelf voorgenomen om deze maand niet op het forum te zijn maar ik moest het toch ff kwijt...... We zitten in ronde 6.
Het kan?! Ik heb zelf tijdens mijn eerste zwangerschap meerdere keren steken gehad, maar ik herinner niet meer hoe het was.. Deze cyclus had ik ook steken maar zie mijn banner, jammer genoeg niet zwanger.. Terwijl mijn gevoel in onderbuik mij bijna zeker liet denken dat ik zwanger was
In mei had ik datzelfde ook op 6 dpo! Midden in de nacht werd ik wakker van een hele pijnlijke steek die 20 secondes aanhield. Toen op 11 dpo positief getest. Helaas wel uitgemond in een miskraam :'(
Ik had dat ook op 5 a 6 dpo (afgelopen woensdag). Dacht toen ook misschien aan innesteling. Alleen heb zondag avond getest maar helaas negatief. Dus ik weet niet of het echt iets is...