Hi Dames, Ik ben voor de 2e keer zwanger , 1e x liep uit op een mk zo'n 7 jaar geleden. Nu met mijn huidige partner ( een vrouw) zijn wij zwanger via iui met een donor. Hartstikke happy natuurlijk en ik heb al de nodige steekjes en buikpijntjes gehad maar vanmorgen had ik weer eens de deken afgepakt dus mijn vriendin vroeg daarom en toen deed ik de deken zo met m'n benen naar haar toe en toen kreeg ik onderin erg vervelende buikpijn wat zo'n kwartier bleef, ik kon er het beste mee omgaan als k in elkaar gedoken lag op m'n zij gewoon. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Nu heb ik nergens meer last van. Maar vroeg me toch af wat dit was en of ik me zorgen moet maken Iemand die dit herkent?
Als je het niet vertrouwt moet je gewoon je VK bellen, daar zijn ze tenslotte voor. Ik heb gedurende deze zwangerschap ook in het begin enkele keren gigantisch buikpijn gehad, dan moest ik ook echt ineengedoken zitten en dat hield zo'n 15-30 minuten aan en dan zakte het weer. Ik herken dat gevoel dus wel.
Ik ben pas 5 weken. Ja wij hebben nog geen verloskundige maar lopen nog in het ziekenhuis, Om daar iemand te pakken te krijgen is soms nogal lastig. 11 dec hebben we de eerste echo. En Drieka, alles gaat prima zo te zien aan je Banner. Gelukkig
Ik zoals je aan mijn banner ziet ook pas 8 weken en had ook al zo vroeg in de zwangerschap steken, is toch gewoon bandenpijn volgens de gynaecoloog. Ik heb vandaag de eerste echo gehad en alles was goed! Hartje klopte en alkes zag er verder uit zoals het er uit hoort te zien. Misschien stelt dat je gerust!
Ja gelukkig wel, je moet je niet te druk maken, zo lang je geen bloed verliest of continu krom ligt van de pijn zal het wel loslopen. Ik hoop dat je een mooie zwangerschap gaat krijgen!
Ik wil niet zeggen dat het niks is maar toen ik 5/6 weken zwanger was had ik regelmatig krampen waar ik gewoon niet eens bij kon blijven staan. Gek genoeg heb ik me er nooit druk om gemaakt. Is maar goed dat ik toen dit forum nog niet kende. Dacht dat het darmen/ groeipijnen waren. Hopelijk gaat het snel beter!
Kunnen idd ook darmkrampen zijn, alles komt wel een beetje in verdrukking enzo. als je twijfelt altijd bellen
Had ik ook met 5 weken. Zat in elkaar gedoken van de pijn op de wc. Uiteindelijk naar eerste hulp gegaan omdat ik er zo bang van werd. Niets aan de hand, was gewoon mijn baarmoeder die even moest wennen aan de nieuwe situatie. Beetje protest kramp maar niets wat het kleintje pijn kan doen. Als je je er niet prettig bij voelt gewoon echo laten maken. Dat kan op eigen kosten altijd
Allemaal hartstikke bedankt voor de reacties! Ik ben gerust gesteld. Zo net had ik het weer maar toen tijdens het uitrekken maar ben erachter Dat dit duidelijk van m'n darmen af kwam. Altijd spannend al die dingen die je voelt maar gelukkig is het dus Vrij normaal. Thanks!