Loop ik net beneden bij mn flat.. Was naar t cb geweest voor de prikjes van mn zoontje.. Hoor ik ineens een knal! Dus ik kijk links opzij ligt er een vuilniszak met kleren ineens! Als ik 2 sec langzamer was geweest hadden mn zoontje en ik dat ding vol op ons gehad! Schrok me dood.. Hoorde nog glasgerinkel en scheldwoorden die niet voor hethaling vatbaar zijn... Schijt dus een of ander onstspoord stel te zijn die elke 3 dagen ofzo dit soort ruzies hebben... En is ze nog eens zwanger ook....
Nou dan heb je echt geluk gehad! Wat een achterlijke mensen! Die denken dus schijnbaar ook niet na... Zou me ook wezenloos geschrokken zijn :x
Jeetje Hey nou had zeker even langs gegaan dat het prima is dat ze ruzie hebben ,aar dat hij fijn is als ze ook aan andere denken en dat er dus ook mensen buiten lopen en je geen zin heb om een vuilniszak op je kop te krijgen... Stelletje mafketels...
In mijn oude woonplaats stonden ook een paar flats. Hele bankstellen kwamen naar beneden zetten. Liep dan ook altijd onder het balkon van de 1e verdieping, was ik tenminste veilig
Hier kan ik nergens onder lopen, dus ben echt niet veilig wat dat betreft haha Hmmz politie is net geweest daar.. Welgeteld 2 min... Had het kunnen verwachten...
Wat ontzettend asociaal, dom en onverantwoordelijk zeg. Gelukkig dat het voor jullie goed is afgelopen.
Ik zou ook even een briefje in de bus doen dat het echt absurd is dat ze dingen over het balkon gooien... Straks loop jij er inderdaad net of spelen er kindjes... Geloof niet dat ze dat op hun geweten willen hebben! Ik had ook ooit eens onderburen die eens in de twee weken flink tekeer gingen... Hij is toen zelfs een keer door de ruit gegaan... Zal je ook maar net langs lopen zeg! De scherven lagen overal!!
@ mamatrix Jakkes.. Das ook bizar! Had de straks de politie nog gebeld om te vragen of ze er ng wat zinnigs mee hadden gedaan(vaak word ke terug gbeld, maar niks gehoord) Bleek dat er nieman thuis was..(nja zal vast gewoon niet open gedaan zijn) Heb ook de huismeester nog gebeld en kan een klachtenformulier invullen en t liefst andere bewoners ook nog.. Maar weet er maar van 1 waar ze woont... En Woonstad zou me laten terug bellen door wijkbeheer.. Voel me nu wel een beetje een zeikerd maar goed.. Wie weet vliegen er volgende keer nog meer andere en/of gevaarlijkere dingen naar beneden...
zo heb ik een keer een emmer bleekwater over me heen gehad toen ik op me gemakje naar school reed. hub zo uit het doucheraampje boven. voelde me echt vies en die lucht blerk. nog geen sorry gehad trouwens schrikken zeg, hij zou er wel niet overnagedacht hebben
:x Dat ze binnen hun relatie ruzie maakt, goed dat moeten zij weten maar dat ze andere mensen erbij (opzettelijk of niet) 'aanvallen' dat is er volgens mij toch net over hoor!
Ja ben echt zoooooo blij ook dat het niet raak was! Moet er niet aan denken zeg.. Inmiddels ligt het klachtenformulier al op tafel.. Dus dat maar even invullen morgen