help! kindje wil niet meer drinken

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Crazy angel, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    Ik geef borstvoeding en sinds gister, toen we een reisje gingen maken naar familie toe, drinkt ze amper
    misschien komt het door de hitte, want ze slaapt nu ook veel en veel meer dan we gewend zijn van haar...
    of door de hele nieuwe omgeving...
    In de trein wilde ik haar aanleggen maar ze was maar niet wakker te krijgen,
    en zo heeft ze 5 uur niets gedronken..
    en alle voedingen erna waren echt waardeloos

Als ze begint te huilen en ik haar aan de borst leg, drinkt ze heel even en dan duwt ze me weg
    Als ze slaapt en ik haar wakker probeer te maken om te laten drinken, drinkt ze gewoon helemaal niet...
    dat weigert ze gewoon...

Enig idee wat ik hieraan kan doen?

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hoi,

hoe is het nu? drinkt ze weer?
    kan inderdaad zijn dat ze uit haar doen was door de warmte, reis, andere omgeving... misschien is ze veel op handen geweest? heeft niet haar rust kunnen pakken.
    zorg in ieder geval in een dergelijk geval dat je borsten niet te gestuwd raken, kolf evt. de spanning af. ksoms lukt het op momenten dat ze ontspannen is. in het ergste geval geef je een flesje met afgekolfde melk, zodat ze toch haar vocht binnen krijgt. doe lekker rustig aan met haar.

succes,
    heidi margit

Deel Deze Pagina