Naar aanleiding van een topic op een ander forum besefte ik me dat ik niet weet of het eigenlijk normaal is om kraanwater te drinken in Nederland. Wij doen dat wel altijd, maar wat doen jullie? O, hm, nu kan ik geen poll meer toevoegen stom!
Wij drinken ook gewoon kraanwater hoor. Ik zou niet weten waarom niet. Alleen soms flesjes voor water met prik.
Ook kraanwater. Tijdens de zwangerschap van de eerste vond ik kraanwater zo ontzettend vies smaken en dronk ik alleen Spa. Gelukkig was dat na de bevalling over.
ligt eraan, meestal gewoon een paar slokken kraanwater, maar wil ik écht water als drankje zeg maar, haal ik in de zomer vaak Bar le Duc, die vind ik het lekkerste.
Wij drinken ook gewoon water uit de kraan. Maar soms, in de zomer , halen we wel vaak van die flesjes bij de lidl. Die vinden ze hier helemaal lekker. Ik snap dat niet want ik proef geen verschil eigenlijk.
In Flevoland heb je lekker water uit de kraan, dus die drink ik gewoon. In Gelderland waar ik vandaan kom is het water ok lekker, maar waar ik werk... niet te haggelen zo ve=ies, veel kalk, vieze smaak... daar drink ik Bar le Duc. Ter vergelijking wat er in het water zit, wij onkalken hier de apparaten 1 keer per 3 jaar om de lichte aanslag te verwijderen, op werk 1 keer per maand en zitten ze vol met kalk..... echt dikke plakken die beginnen te schilferen....
de flesjes van Lidl , vind kraanwater echt niet lekker of het is gewoon het idee dat ik het daarom niet lust maar dus altijd flesjes. 4 per dag nu om van de kilo's af te komen
Water uit de kraan. Mijn man niet, die voelt zich daar te goed voor. Maar vaak krijgt hij het wel omdat ik gewoon zijn fles weer aanvul. Hij heeft een 2l fles die altijd in de koelkast staat. Nu koop ik 5l bidons (denkt hij, ok heb er altijd wel eentje staan maar daar zit ook kraanwater in) en vul zijn fles daarmee.
Onze zoon, mijn man en ik gewoon uit de kraan. Maar onze dochter drinkt alleen water uit een flesje..en eigenlijk vindt ze alleen Bar le duc en spa blauw lekker.
Water uit de kraan of uit het ingebouwde ding in de vriezer (die heeft wel een filter). Maar ik drink het nauwelijks 'zo', eigenlijk altijd thee etc. Vind het zonde om in de winkel te kopen..