jeetje, die kleine van mij hoeft zoiets straks echt niet te doen hoor!!!!! waar gaat dit naartoe!!!!! wat nou vrije opvoeding... tegenwoordig zie je koters van 11/12 jaar savonds om 10 uur op straat een stickie roken....en maar afvragen waar die criminaliteit vandaan komt.....
die dame boven mij (agnes dus )en haar broer hebben een aardige vrije opvoeding gehad...we waren wel streng maar toch wel rechtvaardig....dat doe je om je kinderen te beschermen voor al het kwaad op deze wereld...dus wat voor opvoeding die andere kinderen hebben gehad..ik weet niet.. maar het lijkt nergens op...een kind is het product van de opvoeding...dus wil ik niet graag in contact komen met die ouders...... Tiny/mams
Niet te geloven zeg!!! Ik zou trouwens ook met mijn mond vol tanden staan. Kinderen zijn erg brutaal tegenwoordig, krijgen maar alles wat ze vragen van hun ouders. Die denken dan vaak dan zijn ze stil, maar dat is niet goed, je moet consequent zijn. En de pubers willen ook graag stoer zijn voor hun vrienden, anders "horen ze er niet bij" Nou daar heb ik me nooit iets van aangetrokken. Maar je levert er wel wat voor in. Ik had vroeger hierdoor een paar vrienden en niet zo heel veel. Wij voelden ons stoer omdat we niet meededen met roken en drinken van alcohol. Ik heb effe een opvoedvoorbeeldje: Mijn zus heeft een zoontje van 4 hij krijgt altijd zijn zin. Vorige week moest mijn man zijn haar laten knippen bij mijn zus (is kapster). mijn man had effe geen tijd gehad om te lunchen en ik had hem een broodje gemaakt uit de oven. Hij was in de auto gaan zitten en begon pas halverwege zijn broodje te eten. Toen we bij mijn zus kwamen had haar zoontje net zijn boterham weggegooid. aldus mijn zus. Hij ziet het broodje van mijn man en begint te zeuren dat hij ook een broodje wil. Mijn zus zei een paat keer nee, maar uiteidelijk had hij toch zijn zin gekregen. 2 hapjes van zijn broodje wil hij met mij laten zien hoe goed hij kan fietsen. Ik zeg tegen hem nee, eerst je broodje opeten. Ik til hem op en ga met hem terug nar de keuken en zeg tegen hem dat ik heel graag wil zien hoe goed hij kan fietsen, maar dat ik eerst wil zien hoe goed hij zijn broodje kan opeten. Met een beetje moeite heeft hij het opgegeten en zei hij ook nog Nancy jij bent wel streng, maar ook lief. Mijn zus kon ons niet geloven dat hij alles had opgegeten. Ze zei meteen tegen me. hoe heb je dat geflikt ik ben daar al 4 jaar mee bezig. Ik wil daar mee zeggen dat ik mijn kinderen een leuke, maar toch strenge opvoeding wil geven. zodat ze later blij zijn dat we het zo gedaan hebben. Groetjes Nenske