Kolven, welke fles?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door emilia, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emilia

emilia Lid

14 jul 2009
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn baby is nu 5weken, dus ik wil binnenkort beginnen met kolven, zodat we kunnen gaan oefenen met het drinken uit een flesje. Ik vraag me alleen af welke fles ik het beste kan kiezen, er zijn zoveel verschillende! Iemand advies over welke fles goed bevalt icm borstvoeding?

2. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nooit bewust nagedacht over welke fles we konden gebruiken. Ik had in een cadeaudoos een flesje van Avent zitten. Die zijn we gaan gebruiken en dat bevalt prima. Hij drinkt er goed uit.
    Maar er zijn vast meer mogelijkheden. Ik weet eigenlijk niet of het een nou beter is dan het ander bij borstvoeding.

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier mijn ervaring. Ieder kindje is natuurlijk anders maar misschien heb je er iets aan.
    Ik had de calma van medela omdat deze bij het kolfaparaat zat. Dit ging haar veel te snel en snapte dit wel ( heb t zelf ff geprobeerd)
    Ik heb nu ook de Avent en de 0 mnd speen en die gaat super! Ook de difrax speen 1 gaat goed. Bij beide moet ze namelijk flink zuigen wat bij bv natuurlijk ook moet.

4. evelientjuhh

evelientjuhh Actief lid

25 apr 2011
    131
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook een Avent-fles, werkt prima!!

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier bij beide Avent. Die had ik gratis gekregen en gewoon geprobeerd.

6. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Volgens mij kun je met vijf weken nog niet zo verkeerd kiezen. Mijn zoontje ging pas met drie maanden aan de fles en dat was even zoeken. De calmaspeen en de difraxfles moest hij niks van hebben, de tommee tippee fles (verkrijgbaar bij de kruidvat) dronk hij direct helemaal leeg!! Ik zou het gewoon eens gaan proberen, je komt er vanzelf achter wat je kindje het fijnste vindt. Achteraf had ik er gewoon eerder mee moeten beginnen omdat drie maanden toch een lastige leeftijd is.

Deel Deze Pagina