Hallo, ik ben 20 juni getopt met de pil en heb een ontrekkingsbloeding gehad! Donderdag 3 juli kreeg ik krampen in mijn onderbuik en steken wat leek op een eisprong en de zaterdag daarna een veeg roos bloed bij afvegen... Verder zijn die ongikrampen daarna blijven aanhouden en mijn tepels zijn beginnen jeuken! Wat ik normaal nooit heb zelfs niet bij vorige keer na stoppen pil. Nu verleden zondag (13 juli) kreeg ik een enorme steek in mijn onderbuik waardoor ik zelfs eventjes door mijn knieën ging en dat hield een paar minuten aan en die dag had ik een klodder slijm in mijn maandverband waar een bruinige kleur inzat (sorry voor de details ). Die ongikrampen heb ik nu nog en ik heb nu ook al een paar keer echt pijn gehad in mijn tepels en ik ben s'morgens echt misselijk dat pas overgaat als ik iets eet... Aangezien ik dus gestopt ben met de pil weet ik niet wanneer mijn volgende NOD is? Dus ik weet ook niet wanneer ik kan testen.. Het rare is dat ik nu niet weet of mijn eisprong het eerste weekend van juli was of dat het nu die steek was op zondag (13 juli)? Ik weet wel dat mijn temperatuur sinds een paar dagen al hoog (voor mij is dat hoog) staat, namelijk 36,8. Ik kon me nu toch niet houden en ben een test van kruidvat gaan halen, maar die was zooo negatief als maar zijn kan! Kan het zijn dat ik te vroeg heb getest? Ontpillen zou ik héél raar vinden aangezien ik daarvoor nooit last heb gehad van ontpillen en ik deze keer niet lang aan de pil ben geweest, maar het kan mss wel? : En dan heb ik nog 1 feitje te melden; ik word heel vroeg wakker de laatste dagen en kan dan niet meer inslapen en toen ik deze morgen wakker werdt was het echt alsof ik in mijn bed geplast had! Ik slaap steeds op mijn zij en er was gewoon vocht uitgelopen tot zelfs een vlek op het onderlaken, maar het was zeker geen urine! Dit heb ik nou echt nog nooit gehad? Zo veel witverlies? Pff, ik weet het niet meer!
Ja moeilijk hoor. Het lijken op ontpillingsverschijnselen maar ook wel een beetje op zwangerschapssymptomen. Misschien ben je inderdaad wel gewoon zwanger, vooral omdat die krampen niet omzet in een menstruatie. Of je lichaam moet nog wennen aan het ontpillen. Het kan in ieder geval nog beide kanten op. Tja en zeker weten kun je het toch niet wanneer je ei springt, dus het kan inderdaad de donderdag of de zaterdag/zondag zijn geweest... Succes! Grt Vanilia
Hallo Leen, ik zou het gewoon nog even 2wk aanzien en dan evt nog een test er tegen aan gooien, als je zwanger zou zijn, dan mag ik aannemen dat hij dat dan wel aangeeft. En als je niet zwanger bent, dan is het deze cyclus een beetje lastig te zeggen vanaf welke datum je moet rekenen.
Ook al heb je nooit eerder last gehad van ontpillen kan dat nu toch het geval zijn... Tis toch iedere keer weer verschillend en je lichaam reageert ook iedere keer weer anders! Maar het kunnen net zo goed zwangerschaps symptonen zijn ... als 20 juni de eerste dag van je laatste menstruatie is geweest zou ik gewoon uitgaan van een lange cyclus! Dan zit je altijd goed! Want de eerste keer kan toch altijd lang duren... Zou gewoon eind juli een test doen als je nog geen menstruatie heb gehad! Sucses!
ik heb ook nooit last gehad van ontpillen en ben al een paar keer eerder met de pil gestopt, deze keer heb ik hem voor een half jaar geslikt. ik zit nu op 48 dagen! zaterdag heb ik voor het laatst getest, negatief. vorige week wel ongi krampen gehad en meerdere keren in deze cyclus steekjes of krampjes, maar nu al een week niks meer.. om gek van te worden! iedere keer dat ik stopte met de pil, ook na jaren, kreeg ik meteen een normale cyclus, maar nu dus niet. dus toch ontpillen denk ik..
Je bent sowiezo nog wel te vroeg met testen dus kan nog alle kanten op. Dit weekend zou wellicht kunnen.. maar misschien was je eisprong later inderdaad.. dus helaas is het afwachten. Succes in ieder geval!
Ik had normaal NOOIT last van ontpillen maar nu we voor de tweede gaan wel helaas, ook heel veel buikkrampen en heeft wel 8 weken geduurd (de krampen) en voordat ik ongesteld werd! ook pijn aan mijn tepels ik leek net zwanger. maar helaas nu pas kan ik mijn eerste ronde in..