Goedemorgen, Ik heb mij niet kunnen inhouden gisteren en toch getest. 2 testjes uit dezelfde verpakking gaven 0 strepen aan. Zowel controle als de test niet. Vervolgens nieuwe doosje geopend die gaf een rare vlek aan. Het andere gaf een super lichte streep. later op de dag zat het mij niet lekker en heb ik weer getest en toen was het streepje hetzelfde als de dag er voor dus weinig oploop. Nu net weer getest, en twijfel nou enorm wat ik er van moet denken. Eerste test was waarschijnlijk veel te harde straal plas want alles zat onder en hij leek wel verdronken Hahah. Tweede test heb ik geprobeerd laatste druppels op te vangen in een bakje, en daaruit wel twee dikke lijnen. nou wat dramatisch dit! Welke testen raden jullie aan om de oploop mee te controleren?
Action testen doen het bij mij altijd prima. Hier zie je een overzicht van mijn testen van deze week. Tussendoor, die twee andere, de Kruidvat 2v5 en daar zie je ook dat het wel overeenkomt met de oploop. Mijn hcg is gister getest en zit op 50.
De Action testen zijn (bij mij) denk ik zelfs nauwkeuriger dan bv Clearblue. Gister was mijn streep bij de Action test zo goed als onzichtbaar. Waarvan ik denk dat dat klopt aangezien er een miskraam aan komt. Clearblue zegt nog gewoon 1-2 wk vandaag.