Ik heb afgelopen zondag last gehad van menstruatieachtige klachten. Begon toen ook te bloeden. Licht roze waterig en erna weinig en alsof het oud bloed was. Nu weet ik nog niet wat mijn cyclus is. Ook niet of Ik überhaupt een eisprong heb. Dus ik dacht ik doe gewoon een ovulatietest. Nu is die licht maar 2 streepjes. Nu denk ik dus dat mijn evt eisprong afgelopen weekend was. Maar betekend zou test dat er dus sws LH hormoon aanwezig is? Is het slim er morgen weer een te doen om te kijken of het minder of donkerder wordt. Volgens mijn app zou ik de 12e weer ongesteld moeten worden. ik weet gewoon niet wat wijsheid is
Bedoel je gisteren of die zondag er voor? Er zit altijd LH in je urine dus de testen zullen bijna altijd een tweede streepje geven Heb je de pil geslikt?
gisteren. Nee ik heb hormoonpleisters. Dit omdat ik in de overgang zit zeggen ze en eigenlijk niet ongesteld hoor te worden. Nu blijk ik plots wel ongesteld te worden. Vandaar dus dat ik dacht hee ik heb wel LH Hormoon!! Artsen staan voor een raadsel. Maar wij willen toch een poging wagen. Ik houd het pas sinds vorige maand bij in een app en die maand was erg rommelig ik denk doordat ik ook goed ziek was van Corona.
Je weet de reden van het bloedverlies en de buikpijn niet, dus in jouw geval zou ik wel doorgaan ja. Normaal gesproken stop je met testen na een positieve test.