Lichte bloeding

Discussion in 'Zwanger worden' started by BeeN, Apr 15, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BeeN

BeeN Actief lid

Aug 25, 2014
    197
    69
    28
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, ik zit met een vraagje..; de afgelopen maanden is mijn cyclus steeds redelijk regelmatig geweest, ongeveer 36 dagen.
    Dit keer zit ik echter al op dag 72 (ofzo, ben de exacte tel kwijt)... Het enige waar ik nu op hoop, is dat ik snel menstrueer, zodat die teller weer naar 0 kan!

Enkele dagen geleden merkte ik bij het afvegen wat licht roze afscheiding. Hierbij had ik ook wat menstruatie-achtige krampjes. Ik dacht dan ook dat het begonnen was, maar niets is minder waar...; de volgende dag ook bij het afvegen een minimale hoeveelheid roze, en daarmee is het dan gestopt..

Ik weet dat er zoiets bestaat als een innestelingsbloeding.. het zou me verbazen als dat het was, maar toch; na hoeveel dagen kan je dan testen?

Nieuw voor me is dat ik hier ergens las dat ook een ovulatiebloeding bestaat.

Hoe merk je het verschil tussen die 2?

Bedankt alvast!

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,007
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Ik testte 2 dagen na innestelingsbloeding positief, ik was toen 10dpo, t waren echt 2 ininini stipjes, ovulatiebloeding heb ik 1x gehad, en dat was ook heel minimaal roze.. zit volgensmij niet veel verschil tussen :)

BeeN likes this.

Share This Page