Hoi dames, ff een vraagje... kan het scheren 'down under' kwaad tijdens je zwangerschap? Ik vind dat die ladyshave nogal wat herrie maakt namelijk En ja scheermesjes zijn misschien ook een optie maar niet zo erg praktisch
Ik doe het met een mesje Nann, al is het maar om de gyn een plezier te doen Die herrie is toch wel te doen........ Gr. Cellie.
Ik gebruik zelf zo'n mesje van Venus werkt nog prima ondanks dikke buik.... wel soms met behulp van spiegel voor de gemiste spotten
Ik doe het ook met een scheermesje (Mach 3..voor mannen) haha Die zijn het beste!! Krijg daarmee het meest gladde resultaat. Nu ik zwanger ben wel van plan om dat te blijven doen hoor Tja en zodra ik het niet meer zelf kan dan weet ik al een gewillig slachtoffer die het wil doen
Nee volgens mij is het hygienischer als je het netjes weghaald hoor!! Ik heb de mazzel dat me buik niet zo heel dik is, kan er onder het douchen gewoon nog bij
Voor de herrie hoef je het echt niet te laten hoor Daar zal je kleine echt geen last van hebben!! Ik kan er ook nog steeds redelijk bij! Zie je Marijke, ons voordeel van een beetje kleine buik hihi
Hup weg met die hap, gewoon een mesje erlangs, dan maar op gevoel. Soms merk ik dat ik wat stukjes vergeten ben, maar dat is dan maar zo Je moet het een beetje op gevoel doen en anders is mijn vriend slachtoffer, mag hij het doen haha
Oooo! Ik scheer me eigenlijk niet, maar hou het een beetje kort, daar benenden, , maar nu bedenk ik me opeens dat de gynocoloog dat natuurlijk ook ziet. En al twee keer heeft gezien. En de echoscoop mevrouw ook. O, nee! Nu denk ik dat iedereen daar met een heel mooi streepje binnenkomt en ik daar alleen heel onsmakelijk met een wilde bos heb gelegen! Het zal toch wel meevallen? Zo veel haar heb ik eigenlijk niet
Ik scheer ook stug door, hoewel het voor geen meter lukt, want ik zie helemaal NIKS... op gevoel dan maar, maar scheren zal ik!
Ik kan ook nog scheren down under haha! Ik merk wel dat er nu een buik zit die ook wat ruimte inneemt maar kan er nog goed bij! Gebruik ook venus,alleen die scheerschuim vind ik minder!!! Dacht pas ik koop doe bijbehorende scheergel erbij.. Krijg er uitslag van En om nou te zeggen dat het erg charmant is om daar jeuk te hebben
Er is al eens een topic geopend met een soortgelijke vraag, ik plaats eventjes de link, mss hebben jullie ook nog iets aan de antwoorden daar. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... en&start=0
tot het eind ga ik ermee door, hoop alleen dat ik niet in mijn vel scheer. anders lig je daar met zo`n oerwoud
Het onderwerp scheren is inderdaad kort geleden aan de orde geweest. Als ik naar mezelf kijk; ik doe het voornamelijk op gevoel, want langs mijn buik kijken lukt eigenlijk niet meer en ik houd van weinig daar beneden, al is het alleen maar vanwege het gevoel van hygiene. Helemaal netjes zal het nu wel niet worden, maar zo goed mogelijk. Ik gebruik ook Venus, zonder schuim, werkt bij mij het beste
Ik doe het ook op gevoel en 1 x per week scheert mijn vriend even bij omdat ik idd wel wat stukkies mis soms, dus hij zorgt dat het weer in 'model' zit
Ook ik hou het netjes bij door voor de spiegel te gaan staan. Soms doe ik het op gevoel... maar het lukt gelukkig nog!