Aahh balen meid!!! Ik hoopte zooooo voor je dat de kleine het nu ook warm begon te krijgen en er toch graag uit wou nu!!!! Ik blijf gewoon doorduimen!!! Het kan in ieder geval niet meer heel lang duren!
Mensi, Dat is echt balen! Ga weer opnieuw voor je duimen Het duurt in ieder geval niet meer lang.....
Ik had echt verwacht een berichtje te lezen dat je al bevallen was. Maar helaas, je kleine wondertje laat nog steeds op zich wachten. Hij/zij moet het daar wel heel goed hebben hoor in je buik. Maar vroeg of laat moet het er toch eens uit. Ik hoop dat het niet te lang meer op zich laat wachten hoor!
Moet me morgenvroeg in het zh melden, krijg als extra conrole echo voor kwaliteit vh vruchtwater, mocht er iets niet goed zijn, werd ik dan ingeleid, als alles goed is, word ik waarschijnlijk weer naar huis gestuurd. Het is dus nu wel spannend. Groetjes Mensi.
Ja, echt spannend. Een ding weet je zeker: als het niet al morgen is dan ga je toch gauw bevallen!!! Alvast alle kracht toegewenst en dat je je kleintje maar gauw in je armen kunt nemen!!!!!!
Nou meid heel veel succes morgen in het zh. Ik hoop voor je dat ze je houden en dat je snel je kleintje in je armen mag houden
Jammer dat het nog niet begonnen was. Maar....lang kan het niet meer duren. Succes met de aller, aller, aller laatste loodjes.
Ik ben benieuwd hoe het met mensi gaat, nog niks van haar gehoord vandaag. Mss is ze ondertussen al bevallen?! Zit vol spanning te wachten op nieuws.
Nu wachten op "Mensi Bevallen" Hopen dat het berichtje niet te lang op zich laat wachten ben REUZE benieuwd hoe alles gaat met haar en de kleine natuurlijk!! Liefs Carry