Eindelijk vannacht goed geslapen. Zelfs pas half elf uit bed. Om 11 uur begon het wat te rommelen. En normaal als ik wat loop of anders ga zitten houd het op. Maar nu dus niet. Ik zit al iets meer dan 2 uur met pijn. Nog niet heel regelmatig maar het is wel echt heftiger als 2 uur geleden. Ben gaan lopen n huis, anders gaan zitten maar het zet toch echt door. Het komt dus in golven. Vooral onderaan mijn buik voel ik het. Dan gaat het na tijdje weer weg. Ook wel harde buiik af en toe kan dat kloppen? Ik heb toch echt het idee dat de bevalling begonnen is. Wat denken jullie? Ik hoop zo dat het doorzet en niet opeens ophoud.
de weeen? zijn een stuk heftiger nu. Ik ben best een beetje bang ik ben namelijk alleen en weet niet of ik mijn man moet bellen. Hij is 4 uur thuis van zijn werk. Moet ongeveer een uur rijden. ik denk toch echt dat het begonnen is.
Ik zou je man maar bellen hoor, als je dat nog niet gedaan hebt tenminste. Ik weet niet of het begonnen is, ik ben ingeleid de eerste keer dus kreeg direct flinke ww, maar als je je niet prettig voelt kun je beter niet alleen zijn toch? Succes!
Hoi Ellen! Spannend! Zal het nu toch begonnen zijn? Ik hoop het zo voor je! Ik hoor het wel als de kleine er is! Succes en groetjes, Mariska
heb mijn mannetje al gebeld. Het gaat nu wel weer. Hij heeft me gerustgesteld. Ik heb gezegd dat als het echt niet meer gaat hij eerder komt. Het scheelt namelijk zo weinig tijd dan als hij thuis kan zijn. (nu half uurtje is hij al vrij en dan gaat hij racen naar huis) Ik heb nu weeen om de 4 minuten ongeveer. Vind ik best snel gaan. Ze zijn wel steeds ff hefiger en wat langer. Dus als het om 4 uur nog zo is ga ik de vk bellen dat ze even langs mag komen. Maar de weeen zijn gelukkig nog goed te doen. Hoop dat het zo blijft maar ik ben bang van niet.
Oh wat spannend meid! Ik hoop ook voor jou dat het doorzet, mochten we elkaar voor die tijd niet meer spreken dan wens ik je een hele voorspoedige bevalling enneh de laten we afspreken dat we elkaar de volgende keer foto's van de kleine kunnen showen
veel succes! ik duim voor jullie!! (en ik hoop vurig voor je dat het niet zo warm is waar je woont...)
Wauw, spannend dit! Ik leef helemaal mee Zou ze bezig zijn? Ze heeft al lang niet meer gereageerd dus ik ga er haast van uit van wel ...