nouwja koffertje is het niet meer mja deze leek mij het handigste vanwege de wieltjes (is ook meteen een trolly) en het slot wat er op zit in geval dat ze het fototoestel/ipod willen pikken ofzo je weet maar nooit en alles past er in heb nog ruimte over heb dat ding ooit in een kerstpaket gekregen maar nooit echt gebruikt dus kwam mooi uit nu
Haha, hier is het ook echt geen koffertje meer hoor Gewoon een grote sporttas, anders dan past het niet
hahaha me too. Vond hetal knap dat het niet in een supergrote tas hoefde. Hoop uberhaupt het koffertje niet te hoeven gebruiken. Wil thuis bevallen namelijk
Wanneer hebben jullie zo'n tas klaar gemaakt? Als ik straks thuis kom van vakantie ben ik 32 weken zwanger. Moet ik dat dan al klaar maken? Oh, ik ga trouwens sowieso naar het ziekenhuis... Ik heb m'n lijstje al klaar
ik heb hem vanaf week 36 nu klaarstaan maar was m al vanplan met week 34 in te pakken mja is dr niet van gekomen al komt er wel iedere week wat bij moet ik zeggen van o dat moet ik dr ook maar in doen.. word steeds voller
Mijn koffer kwam uit mijn kerstpakket. Te klein om mee op reis te gaan maar voor deze gelegenheid mooi genoeg. Ik ben langzaam begonnen met het inpakken van dat ding, maar ben nog niet helemaal klaar.
ik had hem met 37 week klaargezet. Nu staat die daar nog steeds te wachten hahaha!!! Hoop niet dat ie nodig is (wil thuis bevallen al ben ik natuurlijk de spullen die erin zitten ook gewoon thuis nodig. Maar je kan hem klaarzetten wanneer je wil. Rond de 37 week zou ik hem wel klaar hebben ongeveer dan kun je namelijk ook bevallen
Dames wat stoppen jullie nou allemaal in dat vluchtkoffertje??? Kan niet duidelijk ergens een lijstje vinden of weet iemand een site...??? Groetjes
Daar ben ik ook benieuwd naar, wat doe je nou in zo'n koffertje? Ik hoorde al van onze SamenBevallen-cursusleidster dan sokken en slippers een must zijn! En hebben jullie ook dat de mannen er zo op aandringen dat je je koffertje klaar moet maken? Die van mij begint nu al! "Zeg schat, wordt het niet eens tijd om die tas klaar te zetten?! Je weet maar nooit!" Hahahaha, nou,ik wacht nog even, tot ik in ieder geval met verlof ben! Mijn moederinstinct zegt dat het niet eerder nodig zal zijn!
Heb een lijst gevonden, maar wat er niet op staat en ik wel heb ingepakt is pasje van ziektekostenverzekering + pasje van het ziekenhuis. En ja, mijn man drong er ook op aan. Heb het rond 35/36 weken volgens mij ingepakt.
Ik heb in een kerstpakket ook zo'n trolly-geval gekregen.. Ik zou hem eerst weggooien, maar bedacht dat ie als zh-tas wel handig kon zijn.. Ik ga volgende week hem wel inpakken.. vanaf 37e week.. Vertrouw er op dat ukkie niet eerder voor de deur staat en anders moet hij/zij maar ff geduld hebben tot dat mem de hutkoffer volgegooid heeft..
Heel erg bedankt voor de tip, staat zeker in wat ik wil weten... zal het even overnemen op papier en dan het verz. en ziekenhuispasje ook erbij op zetten... Thanks!!! Liefs Nelleke
Ik vind dat wel een summier lijstje, hoor. Hier blijven we standaard wat langer in het ziekenhuis (3 dagen), maar als je bijvoorbeeld 's nachts naar het ziekenhuis moet, of je bevalling duurt lang, dan heb je toch wel iets meer nodig. Wat dacht je van iets te lezen/puzzelen of een laptop, ook voor je man wel zo lekker om al die uren iets anders ook te kunnen doen. Daarbij wil hij misschien ook wel een tandenborstel/deo/een schoon shirt mee, aangezien je misschien wel langer daar bent dan gepland. Oh ja, en bij ons zeiden ze nog iets te eten inderdaad, want 's nachts is de cafetaria in het ZH niet open! Wij mogen ook een cd meenemen die we in de verloskamer op mogen doen, en vergeet ook niet een lekkere omslagdoek voor je baby als je uiteindelijk met z'n drieën weer naar huis gaat. Succes met pakken! Oh, ik heb de tas trouwens nog niet klaar, maar het lijstje wel!