Ik hoop voor haar dat het vals alarm was en dat ze nu lekker een filmpje zit te kijken.... Niet verkeerd bedoeld maar met nog geen 37 weken vind ik het toch altijd een beetje eng. Maar goed, als het zover is dan is het zover. Hoe dan ook succes!
Hallo Eindelijk weer een berichtje van mjn kant. Ben nog niet bevallen. Wel rommelt het door. Heel eerlijk ben het zat. Gister weer 3 uren in het ziekenhuis gezeten. Bloeddruk te hoog en het hartje klopte te snel. Moest een ctg eerst was deze niet goed later gelukkig wel. Ben echt aan het einde van mijn latijn. slaap slecht en erg last van harde buiken die op het ctg ook heftiger werden. Vertrouw ik het niet moet ik bellen. Afwachten en die krampen waren toch de darmen waar de baarmoeder op reageerde. Donderdag weer komen sta streng onder controle. Ontzettend bedankt voor de lieve reakties. Zodra de kleine er is laat ik het weten.
En ahw naja komt helemaal goed misschien een kerstkindje vandaag hihi En anders nog even genieten van de bewegingkjes sterkte!
En weer is het goed mis hier. Diarree, enorme krampen, rommelende buik, ( voor ) weeen. Zooooooo vermoeiend dan heb ik zoiets van zet maar door. Afwachten maar weer.
Nacht in het ziekenhuis gelegen. Hele heftige, regelmatige voor weeen. Ze geven geen ontsluiting. Nog een paar nachtjes dan wordt de kleine gehaald. Blij en opgelucht toch ook wel spannend.
Wat je omschrijft lijkt op het eind van mijn eerste zwangerschap. Uiteindelijk ben ik met precies 38 weken ingeleid omdat het voor mij geen doen meer was. Sterkte ik weet hoe jij je voelt.