Misschien een ongebruikelijke vraag maar kan het altijd proberen: We zijn bezig met het in elkaar zetten van de commode Savigno die we bij Babypark hebben gekocht (zie foto). Het schoot net lekker op, maar bij de laadjes ging het mis. De ladenschuivers lijken net niet te passen, er zit een haakje op de achterkant die nergens in kan vallen/in past. Alles al geprobeerd, maar ik denk dat ik gewoon een tang ga pakken en het haakje recht buig. Of is er iemand anders die dezelfde commode heeft en weet hoe het wel moet (evt foto van kan nemen)! Zou uitermate dankbaar zijn, ben van nature vrij geduldig maar ben nu in staat dat hele ding bij Babypark op de stoep te zetten!! Alvast dank!
geen idee hoe het moet misschien is het een idee om even bij babypark te gaan kijken/vragen hoe je het moet doen.
Ik weet niet of het inmiddels gelukt is? Wij hebben ook de savigno commode van babypark. Het is voor ons bijna een jaar geleden dat we de savigno commode in elkaar hebben gezet maar misschien heb je hier wat aan? Bij ons vielen die haakjes in een gaatje aan de achterkant van de lade. Misschien heb je het achterste plankje van de lade verkeerd om? Dus misschien helpt uit elkaar halen en zorgen dat de gaatjes beneden en naar buiten zitten. Die haakjes zorgen er dus voor dat de lade op de rails vast zit. En anders inderdaad babypark even bellen. Die handleidingen zijn niet altijd even duidelijk. Succes!