Als ik erachter kom dat ik zwanger ben, zou de dokter kunnen nagaan wanneer mijn eisprong was...wanneer het eitje bevrucht is? Of is dat niet te zien met een echo volgens jullie? Bedankt voor al jullie hulp! Groetjes
nee, dat kan volgens mij niet. je kunt alleen exact weten wanneer je ei en je bevruchting was als je via de mmm zwanger bent geraakt of zoals in mijn geval maar 1x heb geklust. en dan nog nog is het gissen.
Als je voor de 12 weken een echo hebt, kunnen ze volgens mij wel zien wanneer het geweest is, of althans uitrekenen. Alle vruchtjes / kindjes / embryo's whatever zijn tot (dacht ik) 12 weken nagenoeg even groot. Dus is je baby'tje bijv. 5 mm groot met zoveel weken, weten ze hoe oud het kindje is, dus wanneer het verwekt is. Dus zou je ook op een dag of wat nauwkeurig je eisprong moeten kunnen achterhalen. Weet niet of ik het helemaal goed uitleg, maar toch
Ik denk dat als je tempt (zoals ik) dat je dan ook wel vrij zeker bent wannneer het gebeurd moet zijn...kan dan hooguit een dag tussen zitten denk ik. Ik heb afgelopen dinsdag een echo gehad en daar was inderdaad op te zien dat het de grote was wat het moest hebben aan de hand van het aantal weken dat ik berekend had zwanger te zijn.