sbs komt met nieuw programma in 2011 een reality serie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door priscilla1987, 15 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Er wordt steeds meer duidelijk over de programmering van de SBS-zenders in 2011. Het afgelopen jaar heeft de zendergroep aardig wat marktaandeel in moeten leveren en dus wordt met grote belangstelling gekeken met welke programma’s SBS dat terug denkt te gaan winnen. Eén van de nieuwe programma’s wordt een realityshow à la Big Brother.
    Het programma wordt gemaakt door ‘de makers van Big Brother’ – vermoedelijk dus Endemol. Daar wordt gesproken over ‘een programma dat je leven gaat veranderen’. “Ben jij toe aan een avontuur? Kun jij het aan om een aantal weken van huis te zijn en wil jij kans te maken op een gigantische geldprijs? Twijfel dan niet langer! De makers van Big Brother zoeken mensen tussen de 18 – 50 jaar. Dus wil je meedoen… en heb je het lef om je op te geven…”
    Het zou overigens kunnen dat dit reality-programma niet bij SBS 6 op tv komt maar Net 5 of Veronica.

2. Leliana

Leliana Niet meer actief

Iemand die ik ken gaat a.s. zondag naar de screening hiervan ... Word dan ook medisch binnenstebuiten gekeerd!

Ben benieuwd of hij geselecteerd word.
    Ik zelf ben geen fan van programma's als big brother & de gouden kooi ...

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    ik ben benieuwd schijn dat maar paar maanden duurt ofzow maar denk ook dat meer hetzelfde is als big brother en goudenkooi

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Die reality shows, kookprogramma's, talenten jachten en al dat soort spul komen me ondertussen mijn neus uit!

5. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Leuk! :)
    Ik vind het wel leuk om tv te kijken zonder te zien ;)

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik hou er ook wel van;)

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Oh jakkes...weer zoiets!
    Maar goed...het enige serieuse programma wat sbs uitzend is peter r de vries.
    De rest vind ik allemaal pulp.

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    En ook Peter R. vind ik achteruit gaan om eerlijk te zijn! Ik vind SBS ook echt een prut zender, met prut presentatoren en een prut weerman!

Deel Deze Pagina