Hallo, Ik ben niet zwanger of zo, heb wel een beetje zitten rommelen met de pil, maar ben daarvoor al naar de dokter geweest. Daardoor kwam ik langs dit forum en ik d8 ik stel de vraag die ik heb hier. Ik heb al en tijdje last van een soort van afscheiding uit mijn tepels. Ik eb geprobeerd info op te zoeken op int, maar ze hebben het overal alleen over echte druppeltjes die er uit komen. Bij mij is het anders. Het is wel wit, maar het lijk meergestold of zo, Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Ik kan het met me nagel wel weghalen, het doet ook geen pijn of zo. Ik vraag me alleen af wat het is. Ik heb hier namelijk nog nooit van gehoord. Het is wit en zacht en je kan het "uit elkaar trekken". Het is maar heel klein, maar het komt duidelijk uit de melkkliertjes wnt je ziet het echt "ertussen" zitten. Ik hoop dat je met deze vage informatie me kan uitleggen wat er precies is. Alvast bedankt
Hoi Dark Angel, dat is een opgedroogd soort melk uit de melkkliertjes. Dat hebben wel meer vrouwen en soms heb je het een paar keer en dan weer jaren niet. Het komt idd door je hormonen, maar met of zonder pil, het is dus normaal. Je hoeft er dus niet zwanger voor te zijn. Groetjes Brigitte