Ja klopt maar toen ik niet aan de pil was voelde ik dat gewoon. Vandaag dus ook heel duidelijk links. Ik ga de morning afterpil ook halen, maar heb gehoord dat je daar ziek van man worden en dat kan ik niet hebben moet gewoon werken
Dat heet 'consequenties' word er maar even goed ziek van, zal een goede les zijn denk ik. Succes ermee
Be happy. Het hoort inderdaad niet dat je een eisprong krijgt als je de pil slikt. Maar mijn zus had ook gewoon haar eisprong(dit voelde zij ook)tijdens de pil. Dokter bevestigde dit ook en mn zus moest dus aan een zwaardere pil. ts: Ik hoop voor je dat je niet zwanger bent, en dat je voortaan weet waar je aan begint (zonder condoom en/of pil)
normaal gesproken reageer ik nooit op dit soort topics maar omdat je de zoveelste tiener bent kan ik het niet laten. Jullie zijn jong, ernstig vruchtbaar dus JA je kan zwanger zijn. Bij jonge mensen zijn de spermacellen nog super van kwaliteit en eicellen ook. Dus...denk effe na. off topic..tieners en seks, een hoofdschuddende combinatie
OMG,ten eerste als je pil goed werkt kun jij je eisprong nooit hebben gevoeld!! Ten 2de, je kan ziek worden van de morning-afterpil?? Wat denk je van een zwangerschap!?? Sorry maar dit klinkt gewoon echt dom!
Precies dit ja! Je (TS) klinkt echt zwaar onverantwoordelijk. Hoe wil je straks een kind gaan opvoeden met zo'n houding?! Niet ziek willen worden van de MAP................... Beetje korte termijn denken he? En ja, ik vind het inderdaad wel overkomen alsof je 'per ongeluk' zwanger wilt worden. Je gedraagt je er wel naar. *Kruipt weer onder een steen*
Dit verhaal komt me zo bekend voor alleen het ergste daarvan is dat dat meisje 13 was inmiddels 14 maar madam wou wel seks maar niet aan de pil want dan werd ze "dik" en "ziek" dacht ze ja hoor 2 maand later madam zwanger zit nu lekker met een kind want de ouders zijden als jij graag seks wilt draai je maar op voor je daden! Eerlijkgezegd vind ik dat dat meisje het nog beter doet als "moeder" tijdens de zwangerschap en daarna dan dat ik hier nu hoor! Kan me echt zo boos maken! Dat de "jeugd van tegenwoordig" zo makkelijk overal over denkt ik ben dan pas 22 maar toen ik eenmaal aan de pil moest ivm elke keer 3 weken bloeding ipv 1 week werd me pa al lijp omdat de dokter over de pil begon laat staan dat ik het zelf had moeten vragen 1 jaar later. Er is echt teveel veranderd de laatste jaren, ik hoop voor je dat je niet zwanger bent en laat het een les wezen! Daarnaast je hebt de pil geslikt tot Deze cyclus waarom ben je in ,,, naam gestopt met de pil?
Toen ik zo jong was als jij wist ik niet eens hoe een eisprong voelde. Sterker nog, ik hield me er niet eens mee bezig! Maar ik slikte dan ook keurig de pil. Alles wijst erop dat je bewust stiekem zwanger wilt worden. Zal ik je eens vertellen dat ik extreem misselijk was tijdens de zwangerschap van Finley? Kon alleen maar liggen en kotsen. Moest bijna opgenomen worden in het ziekenhuis. Daar is een beetje ziek worden van de MAP volgens mij helemaal niks bij! En wat denk je van een bevalling? Dat doet zachtgezegd best flink pijn hoor!
Als ik jou was zou ik ook zeker gaan nadenken over wat je gedaan hebt.. Zielig in een hoekje gaan zitten huilen heeft echt geen zin. en medelijden zal je zeker niet krijgen van de meeste hier. JIJ bent de verantwoordelijke. En ga niet zeggen HIJ had geen condoom bij zich of iets. Want JIJ bent diegene die een pil moet slikken of iets dergelijks. ALS je al weet hoe je ei sprong voelt dan mag ik hopen dat je bij biologie hebt geleerd dat je dan vruchtbaar bent. En aangezien je jezelf beschrijft als 'geen achterstandswijk-meisje' mag ik dan hopen dat je weet dat je anticonceptie moet nemen. En niet voor het zingen de kerk uit. Ik zou als ik jou was echt achter je oren krabben en voortaan als je je eisprong voelt GEEEEEEN!!!! seks hebben. Dan hoef je je niet zorgen te maken of je zwanger bent of dat je 'ziek' wordt van de MAP. Ik hoop voor jou dat je niet zwanger bent. En niet uit medelijden voor jou maar voor het kind. Zo'n onverantwoordelijke moeder heeft geen recht op een kind in MIJN ogen.
Even toevoeging op Aapje... Volgende keer geen sex hebben zonder voorbehoedsmiddel. Zaak kan wel 5dg overleven dus ook als je je eisprong nog niet hebt gevoeld kun je zwanger raken
Morning after pil nemen en volgende keer nadenken over wat je doet. Je kunt even ziek worden van de morning after pil of misschien wel een hele zwangerschap niet lekker zijn en een kind op de wereld brengen die deze situatie niet verdiend.. Zul je veel meer 'last' van hebben dan een beetje ziek van de MAP. Jou keuze, hopelijk maak jij de juiste.
Maar moet er wel bij zeggen dat hij de eerste keer niet in mij klaargekomen is. De 2e ronde wel misschien dat daardoor het risico een stuk minder is?
Ook in voorvocht kan sperma zitten, dus ja, je kan zwanger zijn. Ik denk dat jij dat best weet.. Heb je inmiddels de morning after pil gehaald en genomen. Eigenlijk ben je daar al te laat mee.. Als je bang bent ziek te worden van de MAP, hoe zie je dat dan voor je als je zwanger bent, of met kindje?
ik heb het niet over voorvocht want we hebben geen seks gehad voor dat hij voor de 1e keer klaarkwam en toen de 2e ronde is hij wel in mij klaargekomen.
Sorry, paste net mijn vorige bericht aan en toen werd ik gebeld. Ook de 2e keer is het nog steeds mogelijk. Als je de MAP niet genomen hebt, zit er niets anders op dan afwachten en hopen..
Snap eigenlijk niet eens waarom ik deze vraag hier stel want als je niet aan de pil bent en geen condoom gebruikt weet ik ook dat j ten alle tijden zwanger kan raken
Mijn hemel, en dan vraagt men zich af waar de slechte naam van jonge moeders vandaan komt.. Bedankt he, lol!!!
Tja ook mensen van 25 kunnen het gruwelijk verpesten. Wil niet zeggen dat je zo jong zwanger moet raken maar leeftijd zegt niet alles