Is de kans groot dat ik positief ga testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door noorrr, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    #41 sunshine92, 25 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2014
    Komt dit er nou op neer omdat ik in me vorige bericht zij 22 te zijn? Want zo lijkt het nu een beetje???

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    E hebt het over "de 2de ronde":(
    Dus je vrijt voor de 2de maand onveilig,of hoe moet ik het zien?!

Daarbij kun je van alleen voorvocht ook zwanger raken,mij is het al eens gebeurd...zoals ik al eerdere zei:

Wil je niet zwanger worden (ik denk juist dat jij dat wél wil) en gebruik je geen anticonceptie...gebruik dan ten Alle tijden een condoom!!!!
    Of meneer nu klaar gaat komen of niet....geen anticonceptie= kans op zwangerschap!!

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Wat ik begrijp uit het verhaal is ze afgelopen ronde gestopt met de pil :s

Maar haar opmerking van mensen van 25 kunnen het ook verpesten lijkt het er wel op neer te komen dat ts mij bedoeld omdat ik in mijn vorige reactie zij dat ik 22 ben :s daar zal ik graag van ts uitleg over willen op wie zij hier doelt

4. noorrr

noorrr Lid

24 mrt 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sunshine deze reactie was totaal niet naar jou toe bedoeld! Ik bedoel allleen te zeggen dat als mensen het een onverstandige tiener noemen, er ook heel veel 25 jarige zijn die het verpesten als ouder niet alleen de tieners. Ik bedoel ook dat wij die avond gewoon seks hebben gehad en dat hij 2 keer is klaargekomen maar dat de eerste keer niet in mij was en de tweede keer wel...

5. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat jij inderdaad zo jong geen moeder moet worden, mijn beste vriendin is op haar 17e moeder geworden en als ik jullie gedrag zo vergelijk weet ik ineens weer heel zeker dat de ene 17 jarige de ander niet is. Zei heeft de verantwoording genomen en haar zoon is inmiddels een tiener die erg sociaal lief en betrouwbaar is. Voor dat soort meiden heb ik respect ongeacht welke leeftijd. Op mijn 17e dacht ik ook dat ik alles al wist en ach wat kan mij nou gebeuren... tot ik 19 was en zwanger raakte... het heeft mij de andere kant van het leven laten zien. Dit is waar ik het voor doe, me kinderen koester ik omdat ze dat verdienen ze zijn me hart. Dat gun ik elk nieuw leven wat er geboren word en als er dan mensen zijn die hier mee omgaan alsof ze het allemaal niks interesseert en lekker in de rondte n**ken en dan achteraf eens denken van goh misschien ben ik wel zwanger dan ben je voor mij heel verkeerd bezig en zou ik mezelf toch eens achter me oren krabben om te kijken waar dit gedrag vandaan komt. Ik hoop met heel mijn hart dat je niet zwanger bent mocht dit wel zo zijn raad ik je aan heel drastisch te veranderen gezien je houding. Een baby breng je nooit meer terug, de eerste tandjes, spruw, reflux, vallen en opstaan, waterpokken noem het maar op zijn allemaal dingen waar je 24/7 mee bezig bent als moeder zijnde en jij maakt je druk om de bijwerkingen van de map? LOL

6. Lente1988

Lente1988 Lid

26 mei 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als jij niet zwanger wil worden, zat je hier niet te trollen maar was je een map gaan halen.

En wat doe jij?? Jij doet niks, wacht een week of 2 af om daarna positief te testen? Geheel 'onverwacht en verrast' natuurlijk... Om daarna je hele 17 jarige wereld in elkaar te zien storten?
    De slachtofferrol aan nemen?

Als je zo volwassen bent om je te laten nemen zonder een voorbehoedsmiddel, wees dan ook zo volwassen om een map te halen alsjeblieft.

7. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Oooh, ga jij eens heel gauw de morning-afterpil halen. En weer heel gauw aan de pil daarna! Je kunt beter even ziek worden, dan zwanger, dan zit je er echt aan vast en heb je ook zeker geen tijd voor werk en school. En ja, volgens mij is het duidelijk, je kunt zwanger zijn!!!

8. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Tweede ronde houdt waarschijnlijk in dat ze hem eerst heeft gepijpt of afgetrokken, vandaar dat ze ook zegt dat er geen voorvocht in haar gekomen is.

9. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Als dat niet duidelijk is naar mijn ervaring die ik voor even met der gedeeld heb weet ik het ook niet meer

10. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik wil je 1 tip geven, hou je benen voortaan bij mekaar. Een jongen die zo met je omgaat (zonder condoom etc) heeft geen respect voor jou en gebruikt je waarschijnlijk.
    Koester je lichaam, het is veel meer waard, want krijg ook niet de indruk dat je een vaste relatie hebt met hem? Je kan er later spijt van krijgen als je zo onverantwoordelijk doorgaat.
    Vergeet niet dat je ook een soa opgelopen kan hebben dus zou ook even langs de huisarts gaan.
    Pas goed op jezelf voortaan.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee klopt, ik zou als ik jou was ook nog heeeeeeeeeeeeeeel veel jaren wachten ;)

12. noorrr

noorrr Lid

24 mrt 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhm ja ik weet heel goed wie ik ben en ben heel verantwoordelijk altijd geweest alleen dit keer niet. En de reden dat ik met de pil ben.gestopt is omdat ik daar ts veel bijwerkingen van kreeg. Mijn moeder heeft mij daarvoor ook verplicht aan de prikpil te gaan maar daar kreeg ik toen ik er mee stopte geen nornale cyclus meer. Dus nu ik niet meer aan de pil ben zijn we zoekende naar een goed anticonceptiemiddel heb morgen ook een afspraak bij de huisarts. En die morning after pil heb ik gehad want ik ben niet iemand die perongeluk expres zwanger raak, en realistisch genoeg om geen kind ter wereld te laten komen omdat ik daar simpelweg nog lang niet klaar voor ben.

13. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Weet je wat perfect werkt als anticonceptie?
    Je benen bij elkaar houden.

14. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent 17 waarom zou je nu al stoppen met de prikpil? Helemaal als je niet zwanger wilt worden???

15. noorrr

noorrr Lid

24 mrt 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Godverdomme k heb net helemaal uitgelegdwaarom ik gestopt ben met alles pfff ik heb de morning after pil gehaald dus zal wel goed zijn zo he

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ja maar er wordt bedoeld dat niet iedere pil klachten veroorzaakt;)
    Soms heb je klachten omdat de pil te licht/zwaar is voor je. ;)

17. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Wat voor bijwerkingen kreeg je dan bijv van de pil?

18. noorrr

noorrr Lid

24 mrt 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd al last van migraine gehad maar dat werd daardoor nog erger, plus dat ik er op zn zachts gezegd niet echt.vrolijker op werd

19. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Onveilige seks is dan idd de oplossing...van van zwanger zijn heb je helemaal geen bijwerkingen.

Nou even serieus...geen seks meer voordat je goed om kunt gaan met de gevolgen. Ook even nadenken dat onveilige seks niet alleen babies kan opleveren maar ook oa de dood. Dus de goede volgorde is eerst een goede anticonceptie om zwangerschap te voorkomen en dan een condoom om soa's te voorkomen.

En of de kans groot is...das natuurlijk beetje gekke vraag. Moeten we een een of andere kansberekening doen ofzo? Ja je kan posi testen...zelfs met de MAP. HOeveel % dat is...geen idee

20. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ja dan kun je beter even overleggen met de huisarts, wellicht een koperspiraaltje iets voor je, dat is zonder hormonen of een nuva ring dat vond ik persoonlijk altijd erg fijn.
    Heb je trouwens een relatie dat kan ik niet opmaken uit je berichtjes.

Deel Deze Pagina