Wie helpt me op een leuk idee om met kerst een leuke attentie te kunnen geven aan onze gastouder? Ze zorgt altijd met zoveel liefde en plezier voor onze dochter! Budget: ergens tussen de 10-20 euro.
Misschien iets van Rituals (Rituals Webshop | Your body. Your soul. Your rituals.) of van Dille & Kamille (Homepage - Dille & Kamille)
Ik maak voor mijn gastouder al 2 jaar een kerstpakketje. Leuke mand (xenos) vullen met lekkere dingetjes, chocolaatjes, koekjes, leuke koektrommel (kan ze ook weer gebruiken voor de kinderen voor snoepjes of kleurpotloden ofzo) lekkere douchegel, kaarsjes, kerststol enzovoort. Zo rond de 25 euro. Ze vind het heel erg leuk om te krijgen, maar dit komt ook omdat ze zelf een boerenbedrijf hebben en dus al jaren geen kerstpakket krijgen van een "baas" ofzo. Goed dat je me op het idee brengt, k ga gelijk deze week vast rondkijken voor leuke ideetjes in het pakket!
Houdt ze van lezen? Zelf heb ik wel eens blad-cadeau gekregen. Dat is een bon (je hebt ze in verschillende bedragen, goedkoopste meen ik 15 euro) waar je een kortlopend tijdschriften-abonnement kunt bestellen. Verder zijn er ook leuke voederkransen te koop voor vogels, vind ik zelf persoonlijk ook wel leuk. Of wat inderdaad al gezegd is; lekker douchespul of zo.
- fleece plaid - rotan kaarsenbakje + kaars - chocomelk - slagroom - doos merci - amandelstaaf - tijdschriften Onder het mom van: Even lekker uitrusten in de kerstvakantie onder een dekentje met warme choco+slagroom, chocolaatje erbij, stukje amandelstaaf en lekker een tijdschrift lezen....kaarsje erbij voor de gezelligheid.... Was 20 euro kwijt.....
zouden er meer moeten doen (zegt een gastouder) leuk dat je haar een attentie hebt gegeven! vinden ze altijd erg leuk om te krijgen
Ze was helemaal ontroert...Ze deed dit werk al 20 jaar, maar had nog nooit een kerstpakket gehad!!!..... Dus ik heb mijn goede daad weer gedaan + vond het ook niet meer dan normaal....Ze staat dag en nacht voor me klaar!
Hier is het een bladcadeau geworden samen met een doos bonbons van de chocolatier. Onze go was er ook echt blij mee