Mirell: jij leest alleen wat je wilt lezen he. Ik snap namelijk wel wat snoopy bedoelt. Het gaat niet om het aantal uren maar om het moment. Een uur eerder ophalen betekent in haar geval dat haar kindje op dat moment net iets leuks aan het doen is. Dus idd nee, een kind heeft geen besef van tijd maar vind dat ophaal moment niet handig omdat ze of aan het voorlezen waren of een sorpstengel aan het eten waren of wat dan ook. Volgens mij snap je dat best. Verder is het niet nodig om zo onbeschoft te doen, je reageert behoorlijk respectloos. Maar wellicht is dit niet je bedoeling en is het een verschil in normen en waarden.
ik denk dat er NIEMAND het raar vind dat je je kindje een dagje naar het kdv brengt omdat je even rust wil hebben.... niets mis mee denk ik
Nou ik lees toch vaak de reactie dat mensen het maar raar vinden als je je kindje wegbrengt omdat je moe bent!! Maar goed iedereen moet zelf weten wat ie doet toch ofdat het nu op een gewone ma is of met kerst..
kijk beetje jammer dat jij het onbeschoft en respectloos noemt wand zo bedoel ik het dus niet maar dat schuif jij nu wel in mijn schoenen.... kijk weet je iedereen denkt gewoon anders over bepaalde dingen alleen begon het toppic over brengen met kerst en eindigt het nu met je kindje brengen als je eens ziek of moe of een dagje weggaat dat is al een hele andere wending...
Wat is je probleem dan? Waarom is het dan wel raar dat TS haar kindje naar het kdv wil brengen? Of moet zij zich niet aanstellen omdat ze zelf voor een zwangerschap gekozen heeft? Als ze een dagje weg wil mag het wel? Of gaat het om de 2e kerstdag? (waar ik en meerdere mensen niets mee hebben)
Groot applaus voor iedereen die tijdens een zware zwangerschap de kinderen nooit eens heeft weggebracht.... pfff, waar je al niet trots op kan zijn.... Tijdens de zwangerschap van mijn tweede bracht ik de oudste ook regelmatig naar het kdv terwijl ik thuis was.. waarom? Gewoon, omdat het kon! Natuurlijk maak je meestal zelf de keuze voor een zwangerschap en dus ook voor een zwangerschap terwijl je al een peuter hebt rondlopen, maar daarom mag je het toch wel zwaar vinden? Wat een gedoe zeg, ik was de perfecte moeders al een tijdje kwijt, maar hier zitten ze blijkbaar. Ts vroeg of het kdv open was, nee dus, jammer voor haar. Ze mag helemaal zelf weten waar ze haar kinderen wanneer brengt. Dat het 2e kerstdag is, is voor de TS blijkbaar van ondergeschikt belang en daar zal ze zo haar redenen voor hebben.
ik vind het ook not done om je kindje naar een kdv te brengen. Maar ik weet nu nog steeds niet of papa ook thuis is. Toen ik zwanger was kon ik op een gegeven moment niet meer lopen van de bekkeninstabiliteit. Ik kon met de beste wil van de wereld geen dag alleen voor mijn dochter zorgen. Ik kon niet eens wat eten voor dr maken in de keuken. Toch zou ik een andere oplossing hebben gezocht voor zo een dag. Vragen of opa en oma komen ofzo, maar met kerst zijn de kids bij mij. Kom op, zoveel feestdagen heeft nederland niet. Lijkt me niet leuk voor een kind om met kerst gedumpt te worden op een kdv. anakin tuurlijk kan je je kids wel eens extra wegbrengen. Maar toch niet op kerst????
en als je man gewoon thuis is vind ik het echt helemaal onbegrijpelijk... je man kan toch gewoon een dag voor je peutertje zorgen... als je echt zo moe bent? Dan kom je toch ook tot rust? Nee gooi je peuter maar lekker naar een kdv de hele dag en papa en mama gezellig met kerst thuis zitten... pffff sorry hoor.
debby, amen. Niemand heeft het over zomaar een dagje, maar je kind op 2e kerstdag wegbrengen omdat je moe bent...... jaja.