Wij hebben vandaag ons ikea werkblad geleverd gekregen en vroegen ons af waarom er geen bevestigingsmateriaal bij zit. Klopt dat wel? En hoe moeten we de delen dan aan elkaar bevestigen? We hebben wel een klusjesman ingehuurd die dat doet, maar vindt het vervelend als hij spullen tekort komt ofzo.. Geen ervaring hiermee, we hebben wel eerder een blad van ikea gehad, maar dat was gewoon een recht stuk. Dit gaat om twee hoekverbindingen omdat we een U vorm keuken hebben. Hopelijk kunnen jullie helpen!
Wat voor bevestigings materiaal moet er bij zitten? Wij hebben 4 weken geleden onze keuken geplaatst, en naar mijn idee zat daar geen bevestigings materiaal bij..
Je krijgt gewoon 2 kanten tegen elkaar. Die kan je dan kitten zodat het minder opvalt. Anders had je maatwerk moeten nemen maar dat vond ik persoonlijk veel te duur invergelijking. Dan maar een kit randje hoor.
Ik heb net even voor je ondersteboven in de keuken gelegen.. Wij hebben ook een Ikea-werkblad met hoekverbinding, dus niet 2 rechte stukken tegen elkaar, maar al in verstek gezaagd door Ikea. En die zitten wel degelijk met iets van schroeven tegen elkaar aan gemonteerd. Ik weet dat het werkblad los van elkaar is bezorgd. Mijn man heeft de keuken gezet, dus die zal het blad in elkaar gezet hebben..