Siem zijn ogen waren blauw en worden alleen maar groter en blauwer. Ik hoor dus ook bij de meerderheid van de stemmen.
Ik heb bruine ogen en me vriend blauwe ogen. Mijn zoontje is geboren met hele donkerblauwe ogen. Hij is nu 7 maand en de kleur veranderd met het uur. Dan licht bruin dan weer groen en dan weer grijs blauw.. maar vermoedelijk heeft dat ook met zn geboren afwijking te maken. Ruben heeft een coloboom oog.
Jochem heeft donkerbruine/zwarte ogen. Gelijk bij de geboorte al. De kinderarts vond het erg uniek dat hij zo vroeg al van die donnkere ogen had en nu nog steeds. Mijn man heeft bruine ogen en ik blauw. Maar mijn schoonmoeder heeft ook die donkerbruine/zwarte ogen
Ja hij heeft er wel degelijk last van. Vooral de zon he.. dit komt omdat zijn ene pupil niet rond is maar loopt recht naar beneden.. je moet het zien als een soort van sleutelgat. Ook is het oogje bij hem kleiner als de ander. Maar het verkleuren van zn ogen heeft hij lijkt mij geen last van. Hoeveel hij met het ene oog kan zien weten we nog niet.. We moeten 18 Juni naar de oogarts en dan gaat hij kijken wat zijn zicht is....
Manolito is met blauwe ogen geboren en heeft nog steeds blauwe ogen, ook hij krijgt bijna altijd complimentje over zijn mooie grote blauwe ogen. Mijn vriend heeft ook blauwe ogen en ikke groen/bruin
Joshua had bij zijn geboorte enorme grote doordringend blauwe kijkers en die heeft ie nog steeds. Weet ook niet waar hij ze vandaan heeft. Mijn man heeft blauw/grijs, maar meer grijs dan blauw en ik heb groen/bruine ogen, dus het is best bijzonder en ik vind ze heel erg mooi (schaam schaam)
Mijn man heeft groene ogen en ik donker bruine. Ik zag al heel snel dat Julia`s ogen bruin zouden worden. Er zat een donkere rand om haar blauwe/grijze oog heen. Is ook zo leuk dat iedereen zij, nee hoor die worden groen grijs. Maar ik had gelijk ze heeft hele donker bruine ogen gekregen !
De oogjes van Joris waren donkerblauw bij de geboorte en nu zijn ze echt heel helder blauw! Echt hele mooie kijkertjes