Ik ben op zoek naar leuke jongenskleertjes in maat 50-56, maar wat ik vind zijn boxpakjes etc....en dat wil ik nu net niet. Bij H&M hadden ze heel lieve kleertjes met Tijgertje erop, maar das pas vanaf maat 62! En nu wil ik dus geen boxpakjes aantrekken bij mijn zoontje straks... Wie weet waar ik leuke kleertjes kan kopen in deze maat 50-56?
Ben ook allergisch voor boxpakjes! Ik heb al veel leuke kleertjes gekochten bij Mexx (opruiming) en babyzaken. Vind zelf Noppies helemaal geweldig. Kijk anders eens op www.kleertjes.com. Daar zit echt leuk spul bij.. H&M heeft volgens mij wel kleinere maatjes of niet? O.a leuke spijkerbroekjes.. Succes!
Wij hebben ook geen boxpakjes gehad...ja als pyama maar de kleertjes kwamen bij Hema, C&a, prenatal, H&, V&D vandaan en ook hebben we een paar merk kleding spullen gehad maar niet veel hoor.... dit was ook stoer
ik zag van de week eindelijk bij hans textiel weer wat leuke jongenskleertjes van disney, met veelal de lion king, maar in leuke herfsttinten enzo. Ik houd daar erg van . Vorig jaar hadden ze dit ook, maar heel de zomer hebben ze weinig leuksvoor jongens gehad vind ik, maar nu dus weer wel... maar bovenstaande winkels hebben ook wel leuke jongensdingen alleen de merk winkels uiteraard wat prijziger...