Jazeker! Maar ik ga geen dingen tegen mijn zin in doen. Platinumblond verven is voor mij een twijfelgeval. Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriend mijn eigen haarkleur minder mooi vindt dan een onnatuurlijke haarkleur (platinumblond in dit geval). Omgekeerd zou het ook wel raar zijn toch? "Lieverd, je hebt van jezelf misschien wel zwart haar, maar doe het maar rood, dat vind ik mooier".
Neuh hoor hiervoor zou ik echt niet terug gaan. Wellicht een volgend bezoek of zo, maar ik volg hierin echt mijn eigen pad.
Ik vind de mening van mijn man belangrijk, maar als het om mijn haarkleur gaat vind ik mijn eigen mening belangrijker .
Nee, wat dit betreft eigenlijk niet. Ik houd veel rekening met mijn man, pas me best wel aan, maar mijn uiterlijk (haar/make-up/kleding) is mijn zaak. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat hij eigenlijk nooit negatieve opmerkingen maakt. Hij geeft het bijvoorbeeld wel aan als hij iets leuk vind staan bij mij maar daar blijft het dan ook wel bij.
ja dat vind ik wel belangrijk, maar we hebben niet altijd dezelfde smaak dus tja. Mijn man zou het niet tegen mij zeggen als hij mijn haar niet mooi vind, als hij weet dat ik het wel mooi vind.. beetje respectloos van je man eerlijk gezegd.
Maar je leeft samen met iemand die compleet een ander persoon is, dan zal iedereen op een moment met iets moeten schikken. Ik vind een snor verschrikkelijk bij mijn man, dus dat doet hij niet en zo houd ik ook rekening met hem. Mijn man heeft juist een hele sterke eigen mening en wij gaan als gelijke met elkaar om, voor wat hoort wat.
Ik vind de mening van mijn vriend belangrijk maar alleen bij grote dingen. In dit geval vind ik het niet belangrijk wat hij ervan zou vinden. Doe je nu iets extreems met je haren dan misschien wel. Dit is niks raars en iets wat je zelf mooi vind. In dit geval zou ik me niks proberen aan te trekken van zijn mening en zeggen dat hij er maar aan moet wennen. Je bent jezelf en hebt een eigen mening en mogelijkheid tot maken van keuzes. Teruggaan naar de kapper en me aanpassen aan zijn wens zou ik niet doen.
Ja de mening van mijn man vind ik belangrijk maar als het om mijn haar kleur gaat mag hij er iets van vinden en verder is het mijn zaak. Daarbij zal hij zeggen dat hij het niet mooi vindt maar de kleur gaat er vanzelf uit. Ik verf overigens nooit mijn haar. Maar met schoenen ofzo heeft hij dat ook wel eens dat hij ze niet mooi vindt. Nou dan niet, ik loop erin. Maar andere dingen die er echt toe doen vind ik wel belangrijk wat hij ervan vindt.
Ik heb van nature licht goudblond haar, ik krijg vaak de vraag of het geblondeerd is. Nee dus. Het wordt ook snel gelig. Toen ik mijn vriend leerde kennen had ik het koperrood, en hij had een kale kop. Vonden we allebei heel lelijk bij elkaar en zouden we "normaal" nooit op vallen (dus je kunt wel zeggen dat wij echt voor elkaars karakter zijn gevallen ) Maar hij wilde kaal zijn, ik wilde rood haar. Hadden we de deal gesloten dat we het allebei niet zouden doen. Ging vijf jaar goed toen wilde ik toch echt weer een keer rood. Hij vond het he-le-maal niks, maar hij zei wel dat, als ik me er goed bij voelde, dat hij er wel aan zou wennen. Nou ja, na 3 maanden was het lichtoranje geworden en heb ik langzaam steeds meer highlights laten zetten en uiteindelijk een heel stuk afgeknipt. Nu ben ik weer natural blond. Mijn vriend is gemillimeterd. Hij had het een keer echt wat langer en dat stond hem inderdaad niet, allemaal rozetten en weerborstels haha. Heel kort (<7-8cm) vindt hij ook niks. Ikzelf ook niet. Laatst heb ik het laten knippen tot een cm of 12. Vond hij wel wennen, maar toch ook wel mooi. Maar ik zou persoonlijk geen haarstijl nemen omdat hij wil dat ik dat doe. Dan neemt hij die haarstijl maar lekker zelf
Natuurlijk is de mening van mijn man belangrijk voor me. Maar sommige dingen bepaal ik toch echt zelf. Vandaag nog, ik heb schoenen besteld, mijn man vindt ze niet mooi, ik vind ze prachtig, de schoenen gaan dus zeker niet terug! De aanschaf van grote/ dure dingen vind ik een ander verhaal. Dat gebeurt bij ons in overleg.
Ja ik vind zijn mening wel belangrijk. Hij vindt bijvoorbeeld een pony afschuwelijk. Dan ga ik bij mezelf geen pony laten knippen. Ik zou het ook niet leuk vinden als hij in een trainingspak zou gaan lopen bij wijze van. Ook qua kleding vraag ik mezelf bij het kopen daarvan wel af wat mijn man ervan zal vinden. Ik koop het dan uiteraard wel alleen als ik het zelf ook mooi vind. Gelukkig hebben we wel dezelfde smaak.
Ik vind de mening van mijn man belangrijk bij zaken die 'ertoe doen'. De kleur van mijn haar zou daar, binnen bepaalde grenzen, niet echt onder vallen. Ik zou er mogelijk de volgende keer wel rekening mee houden, maar ik zou het niet meteen veranderen. Als iets hem echt in heel naar gevoel zou geven, zou ik het wel laten. (In ons geval bijvoorbeeld topless zonnen, gemende sauna e.d.) Dat vindt hij echt verschrikkelijk en geeft hem een rotgevoel. Dat zou ik dus niet doen. Maar als het de kleur van mijn haar 'gewoon niet zo mooi' vindt, zou ik dat niet accuut veranderen. Dat zou hij overigens ook niet van me vragen. Ook bij grote aankopen die we gezamelijk doen, vind ik zijn mening uiteraard belangrijk. Of beslissingen over de kinderen. Dat zijn dingen die er voor mij echt te doen. Maar niet de kleur van mijn haar of het sport schoenen dat ik draag ofzo.
Ik vind zijn mening wel belangrijk ja. Als hij mijn haarkleur niet mooi zou vinden als ik het geverfd heb dan zou ik het veranderen.
Ik vind zijn mening super belangrijk, gelukkig heeft hij ook een geweldige smaak. Dus voordat ik mijn haar laat verven of wat dan ook, vraag ik eerst zijn mening. Zo ook met kleding die ik bestel.
Tot op zekere hoogte. Mijn man vind mijn haar het mooist wanneer het echt lang is of juist super kort. (Echt zo'n opgeschoren pink kapsel zeg maar.) ik heb een tijdje een opgeknipte bob gehad, omdat ik dat wilde, maar ik wil ook graag dat mijn man mij mooi vind. Als hij ineens met een matje gaat lopen zou ik ook balen . Maar, ik heb een tijd een koper kleur gehad die hij minder vond maar ik heb nog nooit zoveel complimenten gehad als toen, dat was jammer voor hem. Maar in het geval van ts zou ik het zo laten. Als ik er blij mee ben ga ik het zeker niet ongedaan maken. Plus dat lowlights blonderen heel lastig is, eenmaal een folie ingezet vind je die bijna niet meer.