Ruben stond hier gewoon te swingen! Ik had het al eens gehoord /gezien maar het blijft geweldig. Ik maar denken dat ik vaak rare dingen hoor
HAHAHAHA!!!! Wat grappig!! Ik kende dit helemaal niet, lig hier om 9 uur smorgens helemaal dubbel voor mn laptop! Hoe komen ze erop? Mooi begin van de dag!! xxx
Ze blijven leuk .. ik luister ze iedere keer weer op tv voor de nieuwe liedjes .. ze blijven leuk Hoe verzinnen ze het he hahahah ..
In de engelse liedjes hoor je een nederlandse tekst ... Bij ieder liedje zie je toch een nederlandse tekst eronder staan ?? nou dat is de nederlandse tekst die je hoort in het liedje Het is gewoon grappig om te horen wat voor nederlandse tekst ze dan horen
Haha, die is leuk! Er is dr nog één van, maar dat is in 't Turks of Arabisch ofzo. Ook met NL tekst er onder. Zal even kijken of ik 'm kan vinden.
LOL!!! Sommige had ik al gehoord zoals die appelsap. Dat zong ik vroeger al. Maar anderen....liedjes vaak zat gehoord maar.. Bij dat zeebrahondje kon ik mn tranen niet meer houden hoor Mn mouw is er nat van
Hmm, kan 'm niet vinden. Misschien dat iemand anders weet wat ik bedoel. Het is in het Turks of Arabisch met NL tekst. Ik dacht iets met of; doe je schoen uit of iets met een tas.
jaa die is heir vaker geweest helemaal geweldig dat mama appelsap gebeuren is toen bij dacht radio 538 of q music of wat dan ook geweest.. helemaal geweldig