Ja, ik dacht ook wel we zien het wel. Maar ik hou ervan om dingen te weten, dus vond het vooral ook leuk om te tempen en te testen. Ik vind het toch knap van je, wij hebben elke dag een test gedaan sinds zaterdag
Goedemorgen!! Hoe is het hier? Mijn krampen zijn wat erger geworden en een zeurend gevoel in mn onderug wat resulteert in zware moeie benen.. Heb toch wel het idee van een opkomende menstruatie,, Liefs xX
Dat gevoel heb ik ook, mijn temperatuur was nog hoog vanochtend dus was er vanuit gegaan dat ik dus niet ongie zou worden. Alleen nu toch af en toe wat steken en krampen dus ik vrees dat het toch gaat gebeuren. Ik ben ook al sinds vanochtend enorm duizelig heel vervelend.
Nog steeds niet ongesteld! Ik had net een vroege test gedaan, en daarop was met middagplas na een uurtje ophouden een minimaal extra extra tuur streepje te zien. Wij beschouwen het voor nu als een negatieve test, omdat we niet teveel willen hopen. Hoe is het bij jou vandaag?
Hoi hoi!! Ik ben vanmiddag even bij de bottenkraker geweest,, Heeerlijk!! Geen zere rug of vermoeide benen meer, bekken weer gekanteld.. Hier ook nog geen ongesteldheid! Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik vanmiddag een momentje had dat ik me niet kon inhouden en toch een test heb gedaan! Had nog een cb digital kwam ik achter,, :NIET ZWANGER ,, nog wel steeds krampen, heb er een hard hoofd in!
Goedemorgen!! Zoo een krampen vannacht! Het moment is daar dat ik ongesteld ben, en goed ook! Ach ja, weet ik in elk geval waar we aan toe zijn! Hoe is het bij jouw?? Liefs Xx
Haha serieus precies hetzelfde, hoe toevallig! ik hou me op in het andere topic, anders kom je daar ook bij? Heet eerste kindje, eerste ronde!