Ik zie verschillende onderwerpen om te kletsen maar deze heb ik nog niet echt gevonden.. Wij hebben 5 weken geleden onze zwangerschap moeten beëindigen omdat er te veel afwijkingen te zien waren bij onze dochter.. we hebben hier nog elke dag moeite mee maar het verlangen naar een kindje is te groot.. Nu ben ik bijna 3 weken geleden naar de gyneacoloog geweest en hij zei dat we gewoon weer konden proberen en dat ik niet hoefde te wachten op een menstruatie.. hij verwachte dat ik binnen 2 a 3 weken wel ongesteld kon worden maar het kan altijd langer duren.. als ik binnen 8 weken niet ongesteld ben geworden dan moest ik een test doen als die negatief is moet ik ziezo terug komen en als hij positief is dan moet ik een week of 2 wachten en dan houden ze me wat beter in de gaten.. Maar oh my god wat duurt dat wachten lang.. hoop niet dat het weer 2 jaar gaat duren! we willen zo graag een gezond kindje soms word ik er gewoon gek van!
Ik ken dat gevoel... Ik ben bevallen met 27,5 weken bevalen van een heel lief mooie dochter. Helaas afscheid van moeten nemen na 4dagen. Mijn verhaal staat in forum vlinder vanaf25 weken. We hebben 2,5jaar overgedaan om positieve test in hande te krijgen, onze droom kwam uit maar eindigde vol verdriet en gemis. Verlangen na een kindje is alleen maar groter. En menstruatie blijft int, wachte duurdt zo lang, gedult wordt op proef gesteld. Dat het me soms gek maakt. Wat herken ik jou gevoel Hannah Dikke knuffel voor jou Xxx
lieve khloe877 wat een verdriet verhaal.. Hoe lang is het nu geleden? moet je binnenkort nog terug naar de gyneacoloog ofzo? liefs savannah
Het is bijna4weken geleden, moet geduld hebben kan nog ff dure eerder m'n cyclus terug heb. We krijge binnenkort gesprek met gynaecoloog en kinderarts ivm obductie van onze dochter. En hoe en wat ik kan verwachte met eventueel volgende zwangerschap. Eene kant wil ik het weten andere kant zie ik er erg tegen op. Xxx
ja dat kan ik heel goed begrijpen.. echt heel spannend allemaal.. Ik hoop voor jullie dat de uitslagen allemaal een beetje mee vallen.. Wij hebben afgelopen donderdag de uitslagen gehad en alles was verder goed het was gewoon domme pech.. de kans op 2 keer domme pech is heel klein zei de gyneacoloog dus daar hoop ik heel erg op dat hij gelijk heeft.. Nemen jullie nu een rust pauze of gaan jullie weer proberen over een paar weken? ik las ergens dat zo rond de 20 dagen na een miskraam dat je een mogelijke eisprong kan verwachten.. ben benieuwd of dat ook voor ons geld...
Wat een verdrietige verhalen. Hoop dat jullie snel een gezonde zwangerschap en kindje mogen krijgen! Door jullie verhalen besef je Hoe betrekkelijk een zwangerschap kan zijn en hoe bijzonder en een zegen een gezond kindje is! Alle twee veel sterkte en kracht toegewenst!
Dankje Romy xx Hannah gelukkig is er bij jullie niets iets geks uit uitslag gekomen, toch iets positiefs voor volgende zwangerschap. Maar jullie dochter blijft voor altijd bij jullie en in jullie hart. Liefst wil ik het zo snel mogelijk proberen over een paar weken mijn man wil eerst uitslag weten. Maar k heb al gezecht straks komt er niks uit en mensen om ons heen zullen verschillend reageren. Komt onze ouders vinden dat we 1jaar moeten wachten, ma dat is hun mening. Xx
Ja dat had mijn man eerst ook.. Maar daar kwam hij al snel op terug.. iedereen heeft recht op zn eigen mening maar die van jullie samen is wat telt.. eerst wilde wij ook een maand of 3 wachten en dan weer gaan beginnen maar de wens is bij ons te groot.. Er is geen medische reden om te wachten want ze zeiden tegen ons dat het geen complicaties verder kan hebben omdat mijn baarmoeder er verder netjes en schoon uit zag.. het is maar net hoe je je voelt.. Ik hoop wel dat ik weer zwanger ben voor de uitgerekende datum... ik kijk daar heel erg tegenop.. als er dan een nieuw kleintje onderweg zou zijn zou gewoon heel mooi zijn.. Neem lekker de tijd en zoals mijn gyno zei meid heb maling aan wat andere mensen vinden wat jullie voelen en vinden is veel belangrijker want hun hoeven niet in jouw schoenen te staan...
Dag dames, heel herkenbaar wat jullie allemaal schrijven. Ik ben zelf op 20 augustus met 14 weken bevallen van ons dochtertje (Hannah, je kent mn verhaal). Na zo'n lange tijd lijkt eindelijk je droom in vervulling te gaan en nu weer met lege handen... Nu blijkbaar na 3,5 week toch een soort van menstruatie, maar geen eisprong gehad. Ik snap er niks van. Enerzijds blij dat er iets lijkt te zijn (voor mijn zwangerschap heb ik 9 maanden moeten wachten op een cyclus), maar ik maak me toch wat zorgen. Is het niet te snel na de bevalling en hoe kan het dat er geen eisprong is? De wens is inderdaad bij ons ook te sterk om af te wachten. Mijn leeftijd speelt ook mee, ik ben 35 jaar. Ik voel die druk ook echt enorm. Mensen zeggen dan: ach je hebt nog wel een paar jaar, maar als je ziet hoe snel dit jaar voorbij is gegaan komen de doemscenario's wel eens op... En wat je zegt Hannah, hopen dat je een positieve test hebt voor de uitgerekende datum. Dat zou het leed verzachten... Khloe: hebben jullie de uitslag al? Sterkte dames!