We zijn uit de roepnaam en eerste doopnaam. Nu proberen we een derde naam te bedenken waarin -ijm- voorkomt. Op deze manier kunnen we mijn voorletters vernoemen omdat we de roepnaam niet leuk vinden. Wie Heeft inspiratie?
Echt die exacte combinatie: ijm? En voor een meisje? Dat wordt leuk.. Blijmoed Dijmph Dijmphena, Dijmphina Dijmphna Eijmarda Eijmeke Eijmerdina Heijmke / Hijmke IJma, IJme IJmelda IJmelina, IJmerdina IJmke, IJmkje, IJmtje Karijmie Marijme Nijma Raijmunda Rijma Rijmelda Rijmie, Rijmke Rijmina Sijmentje, Sijmetje Sijmerina Sijmia Sijmina Sijmke, Sijmkje, Sijmpje Sijmone Tarijm Thijmeke Thijmia Tijmara Tijmentje, Tijmetje Tijmia Tijmie Tijmina, Tijmine Tijmke Wijmke, Wijmie, Wijmpje Maar ik struikel een beetje over 'omdat we de roepnaam niet leuk vinden'?? Waarom kies je een naam die je niet leuk vindt?
Het gaat over mijn roepnaam. Ik wil een dochter niet letterlijk naar mij vernoemen daarom probeer ik het met mijn voorletters
IJM bij een meisje in de naam lijkt me niet echt 'handig'. Misschien kun je een stukje uit je voornaam gebruiken? Of een andere vorm er van?