Oooohhh wat een geweldige winkel!!! Heerlijke geuren en smeersels, mijn enige reden om blij te zijn dat ik een droge huid heb. Heb ook een pasje waarmee ik korting krijg en als er sale is ben ik er vaak te vinden en neem hele voorraden mee! (oh ik ben echt erg!) Wie heeft dit ook? En welke lijn is bij jou favoriet?
Ik heb nu toevallig het luchtje love etc. Heerlijk! Verder ben ik niet zo'n bodyshopfan, geef mij sabon maar!
Ik heb tijdens mijn studie jarenlang bij The Body Shop gewerkt. Heerlijk!!! Heb zoveel favorieten. Bodyboter vind ik erg lekker, die handcreme met amandelolie, White musk en de make-up vind ik erg goed en vooral lekkerrrrr
Hihi, ik vind de bodybutter cacaoboter erg lekker. En de brazil nut, maar die lijn gaat eruit helaas...
Hij zit hier niet meer in het centrum, dus ik kom er eigenlijk nooit meer. Vond white musk altijd erg lekker. En ze hebben ook fijne make-up
White musk is lekker en de vanillalijn heb ik ook vaak in de zomer... Heb nog een "creditcard" van de bodyshop met nog geld erop Vind het altijd moeilijk kiezen want ze hebben veel hebbedingetjes...