Een positieve ovulatietest ( je LH piek ) geeft alleen aan dat je ei kan gaan springen tot 36 uur daarna. Het is daarom goed mogelijk dat je testen weer snel afnemen. Het enige wat je nog kunt doen is het donderdag nog gezellig maken met je vriend en daarna afwachten of dat voldoende is geweest. Vaker mag natuurlijk ook nog daarna Succes!!
Als je temperatuurt dan zou ik gewoon doorgaan met 'klussen' totdat je een eisprong er in ziet Heb je je kaartje voor ons?
Ik heb geen kaartje bijgehouden alleen opgeschreven, afgelopen week constant 36,2 en 36,3 gehad, gister 36,4 en vandaag 36,6... gezien de ovu testen en pijn bij eierstok en de temp die oploopt denk ik echt dat het al gesprongen is.. ik blijf tempen en meer dan afwachten kan ik niet al is dat heeeeel vervelend haha
Dan denk ik dat je vandaag op 1dpo zit, mits hij hoog blijft. En als je elke dag om dezelfde tijd rectaal temperatuurt Officieel kan je pas van een eisprong spreken als de temp min 3 dagen hoger is dan ervoor Een app zoals bijvoorbeeld FF is erg handig , omdat deze de vermoedelijke eisprong invult adh van je temperatuur