Mijn nod is geweest of in ieder gev deze week. Maandag getest een licht streepje en vanochtend iets duidelijker. Ben wel echt doodmoe terwijl ik normasl zoveel energie hebt. Ik lig al 2 dagen in de middag even een dutje te doen Maar de oploop lijkt zo licht?
Het is inderdaad geen denderende oploop, maar misschien zit je nog maar rond 12-13 dpo nu? Dit was mijn oploop bij mijn tweede kindje. Zou me dus niet direct druk maken.
Ja 't kan hoor, mijn eisprong hield ik altijd bij behalve deze maand. Maar sowieso is morgen of vrijdag mijn nod...
Lijntje lijkt duidelijker, dus oploop. Ik test pas een week na nod knallend. Eerste week waren het ook lichte streepjes.
Je vergelijkt droog met verse test, dus dan jan je niet zo goed de oploop vaststellen. Ik zou idd denken dat je nu zo rond de 11-12 dpo bent
Ik zie ook oploop, ik denk dat als je test is opgedroogd dat je het verschil zelf ook duidelijker zult zien.
Zo zie je het beter, ik heb 2 miskramen gehad sinds augustus, dus hoop dat dit goed gaat. Maar ze lopen op...
Ik ben vrij onzeker, hij loopt op maar niet geweldig dit ivm 2 eerdere miskramen . Donderdag was mijn nod. Foto van vrijdag en nu. Moet het niet net zosls de controlestreep zijn? Zie eerder reacties voor oploop
@sweetlove80 ik snap je onzekerheid. Ik vind deze ook niet heel erg opgelopen. Hopelijk is er morgen flinke oploop te zien!