Hallo dames, ik heb even een vraagje. Ik zit al weer ruim een jaar aan de pil, deze slik ik altijd optijd. maar vorige week heb ik iets licht rose gehad bij het afvegen en 5 dagen later dacht ik ongesteld te worden, maar dat was maar 1 dagen en ook niet noemens waardig. Heb wel al een week pijnlijke borsten, misschien een klein beetje eerder moe, maar verder niks. heb vanmiddag ook ff testje gedaan, maar die was naar mijn mening negatief, 3 vriendinnen zeggen weer net dat ze iets zien,.. Ik wil even een weekje wachten en dan ff opnieuw testen. Is er hier iemand die ook zoiets gehad heeft en herkent?
Niet gehad, maar de pil is natuurlijk niet 100% betrouwbaar. Zijn hier genoeg dames die toch zwanger geworden zijn ondanks correct pilgebruik. Heb je een foto van de testen? Veel "professionele" tuursters hier natuurlijk.
Hier ook 1 zwanger door de pil... Het is 14 jaar goed gegaan, maar nu dwars er door heen, hierna geen pil meer!
Ik was afgelopen maand ook in twijfel, had zulke pijnlijke grote borsten, maar toch kreeg ik mn ontstekkingsbloeding in de stopweek... Maar het zou zomaar kunnen he, ondanks trouw slikken, alleen onthouding is 100% veilig.
Ik heb in de stopweek maar heel iets bloed verkoren. En een paar dagen daarvoor had ik wat roze bij het afvegen. Ik waag volgende week nog maar een testje. En dan zal ik het wel zien.
Dat wat jij omschrijft had ik ook wel eens hoor toen ik de pil slikte. Overigens er uiteindelijk toch dwars door heen zwanger geworden. Dus 100% betrouwbaar, nee. Maar goed elke andere vorm van AC on ongeveer net zo betrouwbaar.
Nou klinkt fijn! Hahaha. Ik kan niet zeggen dat de pijn minder word heb het nu al twee weken. Mijn zoontje wil soms FF graag bij je liggen maar kan dat gewoon niet hebben. Hoop dat het gauw wegtrekt dan. Ik loop al sinds de geboorte te kloten met de pil. Dan maanden niet ongi. Dan zo ineens een doorbraak bloeding. Dus vraag me af of hij z'n werk wel doet? Zo nu en dan voel ik wat zeurends in me buik. Maar dat kan ook van alleszijn, heb ik wel vaker. Ik wacht nu tot woensdag en als het dan nniet beter is, test ik wel FF, dan weet ik het zeker.
Ik ben ook door de pil heen zwanger geworden en gebruikte hem altijd op strikte tijden, en nooit 1 vergeten. Zo zie je maar de wonderen zijn nog niet de wereld uit, en de pil is dus echt niet 100% betrouwbaar!
Tja ik heb er niet zoveel geluk mee. Dochter door pil heen geboren, maar toen was er medisch ook een hoop mis en dat heeft betrouwbaarheid flink doen dalen..... tja en nu dus zwanger met mirena spiraal. Dus manlief is nu dus aan de beurt *wink*