Is de predictor early van kv echt zo slecht?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loraintje, 10 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    meiden,

Ik ben even heel erg benieuwd naar jullie ervaringen met de predictor early tests van de kv. Ik lees de ene na de andere slechte recensie bijv: dat iemands man zwanger was volgens deze test en dat de test positief uit viel bij kraanwater. Ik heb gister positief getest met een (voor mijn termijn 8/9 dpo) mooie streep action test. Ik wil vandaag nog 1 keer testen omdat ik het niet kan geloven nog.. hoe bekend zijn jullie met die predictor early? En hoe gevoelig is de kv 2v5??

Liefs

2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik snap niet wat je bedoelt. De Predictor Early is een andere test dan de Kruidvat 2-voor-5-euro. Ik testte met de Predictor Early op mijn NOD met een dikke vette knalstreep. En wanneer mijn kv2v5-testjes wit zijn, dan ben ik ook echt niet zwanger. Ik heb dus met beide testen heel goede ervaringen. Hopelijk zit het bij jou ook goed! Alvast voorzichtig gefeliciteerd :).

3. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Ja ik weet dat het een andere test is, maar ze zijn beide verkrijgbaar bij kv toch? Ik lees vrijwel alleen slechte ervaringen op internet er over.. ben even benieuwd er naar.

Die kv 2v5 is die gevoelig? Denk je dat ik daar al mee zou kunnen testen op 9/10 dpo?

4. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    O, zo bedoel je. Ik wist niet dat de Predictor Early alleen bij Kruidvat verkrijgbaar was.

Ik geloof dat de kv2v5 al meet vanaf een hCG-waarde van 5 mIU/ML, dus die zou technisch gezien vanaf 9/10DPO een mooi resultaat moeten opleveren. Maar elk lichaam is anders! Ikzelf heb in elk geval prima ervaringen met beide testen. Succes!

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Predictor early is goede test hoor. Ik denk dat jij de kv early bedoeld met de plus? Das idd niet zo'n fijne.

Pedictor early is overal te koop: etos, DA, kruitvat, trekpleister etc.

De niet early v predictor...zeg maarde gewone die was enenkele jaren terug wat twijfelachtig

6. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik weet niets van de predictor early, maar ik wil even reageren op de "zwangere man". Een man die positief test met een zwangerschapstest moet altijd even naar de dokter. Heel soms testen mannen die prostaatkanker hebben namelijk positief in een HCG test.

7. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Dat zijn waarschijnlijke hele oude topics, de Predictor Early testen zijn namelijk vernieuwd en prima betrouwbaar! Vind ze zelf nog sneller positief dan de kruidvat 2 voor €5.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.920
    15.586
    113
    Nabij Utrecht
    De predictor early (die overal verkrijgbaar is zelfs in supermarkten) is zeer betrouwbaar en mega gevoelig.
    Daar zou je vandaag al een prachtstreep op moeten krijgen als de action ook al posi uitslaat.

Hij is gevoeliger dan de kv 2v5 ;)

9. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Dankjulliewel dames!
    Ik heb even opnieuw getest net.. na gister een mooie lichte streep op de action early , heb ik nu nogmaals met een action early & een kv 2v5 getest. Willen jullie even mee kijken en vergelijken of er oploop te zien is? De bovenste foto is van gister, en de onderste van vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

10. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd! :D

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mooi! Gefeliciteerd!

12. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Dankjewel! :)

13. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Mooie testen loraintje

14. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Vandaag 10/11 dpo, 5 dagen voor mijn NOD test ik een mooie cb digital. Ik kan er echt niet meer omheen :):) ik geloof dat dit een goed teken is.

Vorige zwangerschap testte ik pas positief met een digital 5 dagen na mijn NOD.. en heel licht positief met een action test. Dat werd een vroege miskraam.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina