is de predictor vroeg test betrouwbaar

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bolly, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik heb meerdere mensen ( vrouwen ihihi ) al horen klagen over de vroege test van predictor , wat is jullie ervaring hiermee ?

xx

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik kreeg geen streepje ermee....

3. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Hihihi dat heb ik ook altijd gezegd Sloppy :) Ik heb nog nooit vals positief met de vroege predictor getest, maar toen ik dan wel zwanger was en ik een licht positieve kruidvat 2 v 5 test had en als een bezetene de vroege predictor uit zijn verpakking rukte in de hoop een duidelijker streepje te krijgen, stond ik wel heel raar te kijken toen de predictor negatief was :x

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dat verklaart weer een hoop over mijn vmk van vorige maand!
    Met de predictor vroeg geen enkel streepje en met de kv een heeeeeeeeel vaag niet te fotograveren streepje.....

5. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Heel slechte ervaringen! iets van 3 keer vals positief getest (ik weet het, waarom gebruik je er dan 3 maar had ooit een voorraadje gekocht) er kwam bij mij altijd een vaag streepje! echt zo teleurstellend toen het uiteindelijk niet zo bleek... kruidvat 2 voor 5 was voor mij super. negatief is altijd witter dan wit en 9 dagen na eisprong voor het eerst positief vaag streepje en was dan ook zwanger!

xxx

6. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Een tijdje terug gebruikt omdat ik mijn cyclus niet precies wist. Kreeg een licht streepje. Kreeg het wel op de foto en vriendlief zag het ook. Dag erna kruidvat een heel erg licht niet op de foto te zetten streepje. Zelfde dag een test bij het ziekenhuis en deze was negatief. Kan dus wel zijn dat het heel vroeg is misgegaan.
    Nu weet ik weer niet precies mijn cyclus en had ik nog een vroege liggen. En had weer zo'n streepje. Snel naar kruidvat geraced en daar, lach niet, 3 verschillende testen gekocht. cleurbleu digi met indicator, nog een vroege en een kruidvat. Alledrie sneeuw en sneeuw wit. Had overigens plas drie uur opgehouden en niet veel gedronken.
    Schiet mij maar lek. Ben overigens nog steeds niet ongi.

7. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Ik weet 100% zeker dat ik op het moment van testen zwanger was. Ik ben het namelijk nog steeds :D
    Geen streepje te bekennen op de vroege predictor en ik ben een hele goede tuurder :p
    Hoe toch al die 'vals' positieve predictor testen er komen is mij echt een raadsel :(

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Absoluut niet! Zelf testte ik er 4 dagen achter elkaar positief mee! Alle andere testen bleven negatief. Dacht eindelijk zwanger zijn na de MMM, maar helaas.

Bloedtest negatief, andere testen negatief, predictor knal positief!

Toen manlief maar erop laten plassen en zelfs die test werd positief! Knap dat mijn man zwanger kon zijn he ;). Daarbij heb ik ook vaak gelezen dat de testen positief worden van kraanwater.

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier geen predictor meer in huis nooit niet!!!
    na 11 jaar gaan we de mmm in even daar voor was ik overtijd , wij een test gedaan positief dit kan toch niet.
    Klopt paar dagen later flink ongi, hiet komt die test er nooit meer in.

Deel Deze Pagina