hoi dames weet iemand van jullie of de primark in almere al is geopend?? wil graag even gaan kijken voor mijn kids daar maar ik woon zelf niet in almere dus een beetje jammer om voor niks te gaan
oh jammer duurt dus nog ff, las dat het de grootste primark van nderland word , ben benieuwd maar zal het dan dus nog ff afwachten
sorry inbraak op je topic, maar ik hoorde dat er ook een Primark in Eindhoven komt, iemand enig idee wanneer?
oh de grootste?dat wist ik niet eens,het gebouw is wel klaar maar volgens mij moet er nog bedrading enzo gedaan worden.Ik kom dagelijks in het centrum,zit op 10 min loopafstand.
ja dat las ik dat het de grootste word dus zal dan zeker wel een bezoekje brengen ben nu toch wel erg nieuwsgierig
Ja maar die van den haag duurt nog zo lang.. Kan niet wachten tot die hier open gaat.. Als het goed is 2 december, maar ik heb roddels gehoord dat het misschien al november wordt... ! we zullen nog even geduld moeten hebben( ik woon er 5 minuten vandaan.. ik weet nu al dat ik straks veeeel te vaak in die winkel te vinden zal zijn.
Staat overal bij ons in de krant. Hij komt op de hoek waar de Schoenenreus en Albert Heijn tot vorige week hebben gezeten (tegenover Stadhuis en Intertoys). Dat gaat volgende maand plat en er komt nieuwbouw. Primark heeft een huurcontract getekend voor 3 etages in het nieuwbouwpand. De Ierse kledingretailer Primark en Ontwikkelingsmaatschappij Kalvermarkt hebben een huurovereenkomst getekend voor een 8.000 m2 grote winkel in de geplande nieuwbouw op de hoek van de Kalvermarkt/Spui in Den Haag. Het betreft de begane grond, eerste en tweede verdieping van een winkel- en woonontwikkeling in het hart van Den Haag tegenover het Stadhuis en de kop van de Grote Marktstraat. De huurovereenkomst is gesloten voor een periode van vijftien jaar. In de loop van 2012 wordt gestart met de bouwwerkzaamheden, het project zal in 2014 worden opgeleverd.
Oh tof, zo'n huge Primark in Den Haag Wel jammer dat Den Haag verder dan echt totáál niet leuk is om te shoppen..
IK ga vandaag maar weer 115 km rijden om naar de Primark te gaan. Geweldige winkel. Vooral voor mijn kleine meisje.... Ik hoop dat er hier in het oosten van het land ook snel een Primark komt.