:*&%^&$*$^&*$ vuile vale oplichters!! Ik heb een administratieve / telefoniste / secretaressefunctie. Nu is dus de belterreur weer vol gas losgeslagen met alleen al maandag, dinsdag woensdag een stuk of 10 telefoontjes met allerlei vage internetregio gidsen, telefoononlinegids, bedrijveninternetpagina bla bla bla.. :x Ik ben al net zo opgefokt als de pest door die stomme hormenen, en dan heb je ook nog van die onverlaten die je moedwillig op willen lichten. T is wel fijn dat je je frustraties ff lekker kan richten op deze stumpers, die dan zeer schijnheilig reageren, maar zo langzamerhand wordt ik hier schijt en schijt en schijtziek van, vieze gore vale oplichters die ondernemers die het al niet makkelijk hebben nog meer geld afhandig willen maken. Zo, dat moest ik ff kwijt!
hihihi!!! Ik heb net zo'n functie, en krijg ze ook regelmatig aan de lijn. Ik maak er een sport van om heel vriendelijk en lief te blijven (net een beetje te zegmaar) en dat zij dan toch kwaad ophangen!!! Is lachen!!! Ik zit in de bouwsector, en wordt tegenwoordig platgebeld door een callcenter uit India... Na ze 5 keer netjes in het Engels te woord te hebben gestaan, heb ik ze gister stug in het Nederlands te woord gestaan. Heb gewoon gegierd van het lachen. Want hij zei steeds, "ik versta u niet" en vertelde zijn verhaal vervolgens helemaal opnieuw... En ik maar blijven vragen "Maar meneer, als u geen Nederlands spreekt, waarom belt u dan hierheen???" Echt lachen joh!!! Maar ben het wel met je eens dat het soms best iritant kan zijn...
Nou idd, zulke telefoontjes, en van die vage chineze investeringsmaatschappijen, die in zeer gebrekkig engels vragen of je baas aanwezig is. K vind het knap van je geduld, ik scheld de nederlanders direct vol, verzoek ze niet terug te bellen en hang dan op. De engels sprekenden maak ik wijs dat ik de baas ben, en niet geinteresseerd.
Nou inderdaad... rete-irritrant! Hier ook! Ik heb nu sinds 2 weken iedere dag een Italiaan a/d lijn en die kan dus geen engels, nou mijn geduld is ver op!
Vervelend ja zulke lui, maar ach, ze doen ook alleen maar hun werk hoor... Soms als ik erg melig was ging ik net zo lang door tot zulke mensen een bepaald woord, bijvoorbeeld 'dolfijn' of 'locomotief' gezegd hadden. Dan had ik ook nog wat lol. En andere keren ging mijn stem op de ijzige stand 'daar hebben wij GEEN belangstelling voor', en daarna 'u heeft mij gehoord'.