dank je wel! love it 2 Jammer, ook omdat je een vergelijkbare tuin hebt.. altijd leuk om te zien hoe andere iets inrichten.
En ondanks dat ik braaf sproei, we hebben bemest en kalk hebben gestrooid, blijft het gelig. Als iemand nog tips heeft?
Wtf? Op wat voor landgoed woon jij? Jeetje zeg! Wat enorm! Wij moeten nog aan de tuin beginnen van ons nieuwe huis. Achter alleen maar tegels.
Heb je last van katten in je tuin? Die willen nog wel eens wat ''sporen'' achterlaten welke ook voor gele plekken zorgt.
Oh Nice een tuintopic... Hier moet hij nog helemaal ingericht worden... Op een terras, looppad en schuur na is het enkel zand en hekwerk met klimop... Maar goed het is nieuwbouw en wonen er ook pas 2 dagen Voor diegene met 'vaste bloembakken' wat zouden jullie doen, met stenen maken of zelf in elkaar knutselen met steigerhout? Of oude stoeptegels op zijn kant en stuccen (Italiaans of strak). De indeling is al wel klaar nu de materiaalkeuze nog
Ja, onze eigen kat Die jaagt de andere buurtkatten wel weg, haha. Hij komt niet veel op het gras, en poepen en plassen doet ie ergens anders.
En de achtertuin. Toevallig gisteren nog wat plantjes gekocht die ik er straks in ga zetten en nu nog even in hun potjes staan.
Wij hebben ook een nieuwbouwhuis en vorig jaar onze tuin aangelegd. Wij hebben stenen gebruikt voor de verhoogde bakken, zie foto. Hier zijn ze nogal nat en donker, maar als ze droog zijn, zijn ze lichtgrijs. Gewoon via MP trouwens die stenen afgehaald. Leuk al die tuinen! Ik haal de foto's straks weer weg ivm herkenbaarheid.
Onze achtertuin is nu 1 ravage, de nieuwe schuttingen staan maar verder is het 1 puinhoop. De nieuwe tegels zouden gisteren komen maar die zijn niet gekomen. Helaas.. Straks maar weer even bellen. De voortuin hebben we 2 weken geleden opgeknapt en deze foto is ook van 2 weken terug. Inmiddels is het haagje (die je op de foto niet ziet omdat t toen nog sprietjes van 10 cm waren haha) flink gegroeid en groen en de plantjes in de bak zijn ook lekker aan het bloeien
Ooohhh Veronique wat prachtig!!! En wat een ruimte! Wonen jullie in Nederland? Echt heel mooi! Dames allemaal hele mooie tuinen zeg! Ik zie veel kleurtjes! Imensa, ben je zelf zo handig? Vind m echt heel mooi. Is idd fijn als je een hovenier in de familie hebt voor de grove aanleg. Heb je lievelingsplanten? Ik ben gek op onze trompet planten, als ze in de zo'n weer bloeien maak ik een foto.