lage begintemp?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door rennie, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rennie

rennie Actief lid

2 aug 2011
    117
    0
    16
    hoi allemaal,
    ben een beetje (heel erg hard) nieuw in het tempen ... ik was de charts aan het bekijken van de zwangeren onder ons en ik zag dat ik toch wel heel erg laag begin in lichaamstemperatuur ... nl 35.9°C.
    Ben nog maar net begonnen hoor, menstruatie is dan ook nog maar net voorbij maar als ik vergelijk zit ik laag ;)
    iemand ervaring hier mee? want als ik wakker wordt en men temp neem heb ik niet het gevoel zo laag in temp te zitten ... :D

grtjs!!

2. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    hallo

dat is bij iedereen verschillend hoor kan best dat hij bij jou zo laag is, of miss is het maar 1 dag en dat die morgen net iets hoger is, kan allemaal;)
    bij mij is het meestal 36,2/36,4 dus ook niet zo hoog als bij veel andere.
    (ben zelf ook benieuwd wat die bij mij gaat doen, hij blijft nu hoog. ik had ook gezien dat die bij andere altijd boven de 37 zit nl maar dat hoeft dus niet:))

veel succes met tempen!

xx

3. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Iedereen gebruikt ook niet hetzelfde thermo meter. Mijn temp is altijd heel erg hoog, maar het hoeft niet te betekenen dat jouw temp laag is. Want als je naar mijn chart kijkt dan is de graad bijna hetzelfde. Het gaat niet om nummers maar om een stijging.

4. rennie

rennie Actief lid

2 aug 2011
    117
    0
    16
    heyhey, bedankt voor jullie reacties!!
    veel succes lotus79, ik duim voor een knaltest!!

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het kan ook nog liggen aan hoe je tempt. Mondeling, vaginaal of rectaal kunnen erg schelen. Zolang je maar dezelfde wijze aanhoudt. Rectaal is wel het minst gevoelig voor afwijkingen. Succes.

Deel Deze Pagina