is de test betrouwbaar uitgevoerd?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door next, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. next

next Lid

16 mrt 2009
    9
    0
    0
    Hoi Allemaal,
    Ik heb vanmiddag een sensitest dipstick uitgevoerd. Ik slik de pil maar heb allerlei zwangerschapverschijnselen; pijnlijke borsten, ontzettend moe, vermoeide benen, vaak plassen. Dus dacht dat ik maar eens moest gaan testen. Ik moet nog een halve week, voordat ik een stop week heb. Maar vond het allemaal zo verdacht.

Ik heb vanmiddag de test uitgevoerd, maar heb de hele dag door op mijn werk water en thee gedronken.. het controle streepje was dan ook licht van kleur. Zou mijn urine niet geconcentreerd genoeg zijn?
    Ook heb ik de stick iets dieper in het potje gehouden. Wat denken jullie?
    Morgenvroeg nog een keer met ochtendurine of een weekje afwachten?

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Whoops, ging hier blijkbaar om een zwangerschapstest...haha
    Zit nog helemaal met die ovulatietesten in me hoofd :)
    Sorry

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ja kan het beste tot wachten tot de dag dat je je menstruatie echt zou moeten hebben (wanneer je dus over tijd gaat). Niet teveel drinken en met ochtendurine testen, dan heb je het beste resultaat.

Succes.

4. next

next Lid

16 mrt 2009
    9
    0
    0
    nou vanmorgen nog een keer test gedaan en was negatief. Wacht nu mijn menstruatie maar af dat is volgende week... Ben waarschijnlijk veel te nieuwsgierig :)

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi ik denk niet dat je zwanger bent ik slik de pil ook en soms door de hormonen die in de pil zitten heb je soms het gevoel dat je zwanger kan zijn ik heb het ook heel vaak maar dan is er niks aan de hand

gr patricia

6. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Mee eens. De kans is inderdaad wel erg klein maar als je wel zwanger zou zijn, dan is een week van tevoren nog lang niet voldoende zwangerschapshormoon in je lijf om een positieve test te krijgen. De spanning duurt dus nog even een weekje voort!

Deel Deze Pagina