vandaag 4 dagen voor nod, 9 dpo.. testje met ochtendurine. wij zien een licht tweede streepje. in het eggie net zo breed als de co trole streep. zien julie hem ook??? Ik zie dat de hier een stuk lichter zijn... Heb ook nog de sensitest dipstick liggen... toch maar even doen straks...
Ik zie net zo'n licht streepje als ik had 9dpo, bij mij was een nieuwe test twee dagen later goed zichtbaar en wel even dik als de controlestreep (nog steeds wel lichter, maar duidelijk zichtbaar). ook had ik betere resultaten met middagurine, natuurlijk wel even paar uur niet plassen. Kan dus goed hoor meid, ik duim voor je dat het raak is Ik zou morgen weer een test doen.
Ik zie ook op beide foto's geen streepje. Ik weet wel dat deze test een voorgedrukt lijntje heeft, die zie je zelfs goed als de test doorloopt maar zodra de test is gedroogd is het lijntje verdwenen... Straks anders nog even naar je test kijken of er nog een streepje staat of nog een keer testen
Ik kan hem thuis goed zien, maar hij is iets vager geworden nog wel te zien. Dipstick neg..maar had net een grote koffie op.. Haha ongeduldige ikke . Morgenvroeg heb ik nog 1 dipstick en dat is de laatste. Mijn kwaaltjes blijven wel; - al drie dagen misselijk - spierpijn in li lies en been - gevoelige (.)(.) - puisten..ggrrrrr! - lichte steekjes down under en af en toe een licht krampje.. Morgenvroeg zal ik testen en meteen een nieuw voorraadje inslaan haha! Vrijdag nod! Wie nog meer dan testen?? Zit ik niet alleen in spanning!
Bij goed turen op het negatief maar volgens mij is dat (nog) niet betrouwbaar genoeg Spannend morgen!
De sensitest is licht positief! Dadelijk dus snel naar de winkel voor een digitale en een kv! Nu drie dagen voor nod. Dus vanmorgen niks drinken en dan wachten tot ik moet plassen haha!!!