hoi allemaal zoals jullie allemaal hebben kunnen volgen ben ik vorige keer pas weer ongi geworden na 42 dagen normaal heb ik een cyclus van 30/31 dagen nu heb ik het helemaal he ik wou deze maand gaan tempen zit ik toch wel met een zware verkoudheid zeker nu ik geef niet snel aan of ik koorts maak en ik heb altijd een lage temperatuur (35.5) nu gisteren had ik ineens 36.7 heel mijn neus en lip liggen open van al dat snotteren had ik nu koorts of heb ik men eisprong gehad? echt waar dit is er teveel aan het worden hoor nu wil je gaan tempen en dan wordt je ziek echt om gek van te worden ik zou het zo kunnen gillen van al die ellende ik krijg echt het gevoel dat ze ons gewoon geen zwangerschap gunnen. biebke
meis wat vervelend je ziek bent, als je twijfelt aan je tem zou ik proberen je slijm waar te nemen die zegt overigens meer als je tempratuur en ik snap ook heel goed hoe je je voelt dat het niet wilt lukken, maar het komt echt wel goed! sterkte meis
Hey, Dat is idd heel erg vervelend! En als je eens met ovutesten begint? Veel beterschap! Groetjes, Roosje
hey meid misschien idd ovulatietesten gaan proberen dan weet je zeker dat je een eisprong krijgt heel veel sterkte en succes houd moed meid