Hoi dames, ben ik nou gek of is dit gewoon positief? En heeft iemand ervaring met de extra gevoelige dipstick van zwanger&kids? Deze heb ik nu namelijk voor het eerst en heb geen idee of ze een beetje betrouwbaar zijn of niet... Ik word echt een beetje gek van de spanning, het zal toch niet echt waar zijn??
Hoop het zo!! Misschien nog wel belangrijk om te vermelden: heb op 9-6 pregnyl gespoten (5000), hoop echt dat dat inmiddels uit m'n lijf is en ik niet voor niets blij aan het worden ben
Hier sluit ik me bij aan,en daarbij geven deze testen heel vaak vals positief.Ik had een nog veel duidelijker streepje,en de bloedtest op dezelfde dag was minder dan 1.En ik ben niet de enige...Ik zou een andere doen,bv kv2v5,en morgen herhalen om uit te sluiten dat het geen pregnyl meer is,en hij dus oploopt.
Bedankt voor jullie eerlijke reacties! Niks is erger dan onterecht denken dat je zwanger bent. Gistermiddag had ik een spierwitte test, maar dat was dan ook geen ochtendurine. Ik heb verder nog wondfo testen van zwanger&kids, klopt het dat die hetzelfde zijn als de kv2v5 en dus betrouwbaar? En pregnyl zou toch wel uit m'n lichaam moeten zijn na 14 dagen? (Vooral omdat het de 5000ie was)
Hier ben ik weer met de testjes van vanmorgen (onderste is van gisteren). Ik ben nu toch wel echt heel blij!! beide testen dus duidelijk positief, temperatuur vandaag met 0,2 omhoog en lees overal dat de pregnyl al dagen uit m'n lijf moet zijn! Kan het nog steeds niet geloven, maar nu ik ook die wondfo test heb gedaan, moet het toch kloppen?! Gek hoe je zelfs bij positieve testen nog twijfelt of het wel klopt haha
Ja die is positief hoor! Zo duidelijk op dag 15 na pregnyl is echt niet meer vd pregnyl (ik heb ze namelijk nog nooit zo duidelijk vals gezien op dag 15). Gefeliciteerd!
Dat ziet er goed uit! Die dipsticks vind ik zelf maar niks maar die wondfo zo positief is echt een goed teken! Spannend!!!
Dankjewel allemaal!! Probeer het toch maar echt te geloven dan en nu hopen dat alles goed gaat! Bedankt voor jullie reacties!