Mijn man en ik zijn al meerdere keren bij de Baby-dump wezen kijken en denken erover om onze baby uitzet er weg te gaan halen. We zijn in de winkels netjes geholpen en kregen veel advies. Nu lees ik op internet alleen heel veel negatieve reviews over de service. En daardoor slaat de twijfel toe! Wat is jou ervaring met baby-dump??
Positieve ervaringen worden vaak niet gedeeld. Ik heb geen baby kamer bij ze gekocht maar wel een hoop spullen zoals de kinderstoel, kruiken, beddengoed, badset, box, boxkleed, speelgoed. Vanwege dat wij een kleine auto hebben, en de badset er maar net in paste, heb ik het grootste deel online besteld. Dat wordt altijd netjes geleverd. Al vond ik het achteraf wel bruut van me dat ik 1 keer de pakket bezorger een bestelling van 9 kilo de trap op heb laten tillen. Ik woon in een appartement
Wij zijn ook vaste klant van de Baby Dump, nog nooit geen problemen gehad. Ook als we een bepaald product ergens anders met een lagere prijs zien, krijgen we van Baby Dump een prima tegenbod. Wat wij oa. hebben gekocht: Kinderwagen, ledikant, matras, autostoel groep 1, maxicosi, en allerlei andere baby benodigdheden
Hier ook alles besteld daar. Nadat ze de babykamer in elkaar hadden gezet bleek hij beschadigd te zijn. Dezelfde was niet meer leverbaar dus ik mocht een nieuwe uitzoeken en hij werd netjes gedemonteerd en de nieuwe gemonteerd.
Wij hebben ook veel bij de babydump besteld! Altijd goede service en snelle levering. In de winkel werden we altijd goed geholpen.
Wij hebben veel spullen bij de Baby-dump gehaald en zijn erg tevreden. Prima hulp in de winkel en goede service, ook bij de klantenservice en de webshop.
Ons kamertje komt ook van de baby dump, wij zijn goed geholpen hoor! Wij hadden verder geen klachten dus de eventuele afhandeling daarvan kan ik niks over zeggen maar prijs, bezorging en kwaliteit waren bij ons allemaal goed.
Hier ook alles bij babydump besteld, alleen het kamertje niet, maar de rest van de spulletjes wel allemaal. Geen problemen gehad ermee alles snel en netjes geleverd.
Hier ook goede ervaringen met ze. Ik heb niet de hele uitzet gekocht bij hun (wij hebben van de personal shopper van Prenatal gebruik gemaakt), maar we hebben wel wat kleine dingen gehaald bij Baby Dump. O.a. de 2e babyfoon, voor bij de oppas. Die was goedkoper bij Mediamarkt en toen kregen we die bij Baby Dump mee voor een prijs lager dan bij Mediamarkt.
Ik heb er goede ervaringen mee. Ik heb daar een luiertas gehaald waar tot twee keer toe de rits van kapot was. Heb dit toen gemaild naar hun en tot twee keer toe een nieuwe tas toegestuurd gekregen binnen twee dagen met een grote envelop waarmee ik zonder kosten de kapotte terug kon sturen.
Hier ook goede ervaringen, misschien afhankelijk vd vestiging. Alleen kinderstoel was net anders dan daar stond bleek bij thuiskomst. Was ook iets stuk, netjes vervangen. Heb er de meubels gekocht, kinderwagen, kinderstoel, badje. Kleding is soms minder van kwaliteit van eigen merk. En de slaapzak viel ook tegen. Smalle mouwen en groot gat aan bovenkant. Maar ik kwam er vaker dan bij de prenatal. Scheelt in prijs toch wel.
Hier 2x defect gehad met 2 verschillende producten na een tijd.. deden totaal niet moeilijk. Het ene werd direct omgeruild en het andere werd voor reparatie opgestuurd en kon een leenmodel krijgen zolang. Bij 2 kinderstoelen kreeg ik 20% korting op de tweede, scheelt ook weer.
Kamertje, kinderwagen, kinderstoel, autostoel en heleboel kleine dingetjes gekocht bij Baby-Dump. Geen klachten over de service. Bij levering van de kinderwagen bleek de verkeerde bak er op te zitten. Die mochten we gebruiken zolang de juiste er nog niet was. Rits van matrashoes was kapot gegaan bij het wassen. Zonder gedoe nieuw matrasje gekregen. Bij uitzoeken van de autostoel ook keurig geholpen.
Wij zijn vaste klant bij de baby-dump. Onze hele babyuitzet komt daar ook weg. Wij hebben nog nooit geen klachten gehad en zijn heel tevreden over deze winkel.
Ik snap dat de Baby Dump negatief is als je er dingen 'weg wilt gaan halen'. Maar als je er gewoon voor betaalt, zijn ze hartstikke aardig.
maar het is toch een plek waar mensen dingen dumpen?? Dan mag je het toch zo meenemen??! Ik ben er alleen nog nooit een baby tegen gekomen! Misschien maar goed ook
Hier ook goede ervaring. We hebben er de babykamer en kinderwagen gekocht. Geen klachten! Vriendelijk personeel, goed advies.
Hier ook goede ervaring met ze. Zowel online besteld (nooit problemen gehad, alles werd snel geleverd) als in de winkel gekocht. Daar werden wij heel goed geholpen terwijl het best druk was
Super goede ervaringen met de babydump! Super service en vriendelijk ook de aflevering, er stond dat ze rond 8:00 hier zouden zijn en waren er rond 8:20. Kon iets later worden i.v.m files e.d